برنامه های معاونت پرورشی شهر تهران در سالگرد گرامیداشت سردار دلها اعلام شد

ولی پوری: شعار گرامیداشت سالگرد سردار«مرد میدان» است

تهران (پانا) - نشست ستاد گرامیداشت سالگرد شهادت سردار سلیمانی با حضور مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران ومعاون فرهنگی و پرورشی شهر تهران و اعضای ستاد تشکیل شد. 

کد مطلب: ۱۱۴۹۸۶۴
لینک کوتاه کپی شد
ولی پوری: شعار گرامیداشت سالگرد سردار«مرد میدان» است

مجتبی ولی پوری، معاون پرورشی و فرهنگی در این نشست گفت: این روزها افراد و گروه های زیادی راجع به برپایی سالگرد سردار دل ها در تلاش اند و شهر تهران هم همراستا با سایر دستگاه ها در تکاپوی برگزاری این مهم است. طبق دستور ستاد بزرگداشت مراسم سردار امسال با شعار محوری «مرد میدان» برنامه ها برگزار می شود و این موضوع مرد میدان به صحبت سردار اشاره دارد که گفت «مرد میدان شما ما هستیم»، از همین رو امسال اولین سالگرد با همین عنوان اجرا می شود.
وی افزود: برنامه های مختلفی در این مدت داشتیم. برگزاری مراسم مختلف در مدارس بصورت خودجوش برگزار شده و نشان می دهد به واقع ایشان سردار دلهاست.
ولی پوری گفت: در هفته قرآن و عترت با نام و یاد سردار سلیمانی در منطقه۸ برنامه داریم و افتتاح مدرسه ای با نام سردار سلیمانی را در پیش داریم. همچنین برگزاری مراسم مختلف در مدارس شاهد و خاص و غیره را برنامه ریزی کرده ایم.
وی افزود: همچنین جشنواره ملی «سردار دل ها» را داریم که در حوزه تشکل های مختلف در حال برگزاری است و توسط اتحادیه انجمن اسلامی طرح «بچه های حاج قاسم» را داریم که به نوعی معرفی شخصیت این بزرگوار را به دانش آموزان داریم. همچنین برنامه «چله بیداری» در بسیج دانش آموزی و فرهنگیان پیش روست. برنامه چالش های فاز مثبت از دیگر برنامه های حوزه پرورشی است که به مناسبت سالگرد سردار دلها در فضای مجازی برگزار خواهد شد.
معاون فرهنگی و پرورشی شهر تهران درباره برگزاری مسابقه «وصیت نامه سردار سلیمانی» سخن گفت و افزود: در روز۱۳ دی ماه در محل اداره کل شهر تهران با حضور مدیر کل شهر تهران نشست مجازی در تمامی مدارس شهر تهران برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار