اذعان رژیم صهیونیستی به توان موشکی و پهپادی ایران

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی: اطلاعاتی در دست داریم که نشان می‌دهد ایران پهپادها و موشک‌های هوشمندی ساخته است که می‌توانند به اسرائیل برسند

تهران (پانا) - سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی با اذعان به قدرت نظامی ایران به ویژه توان نظامی کشورمان گفت که اسرائیل از نزدیک‌ تحرکات ایران در منطقه را رصد می‌کند.

کد مطلب: ۱۱۴۹۸۳۲
لینک کوتاه کپی شد
اذعان رژیم صهیونیستی به توان موشکی و پهپادی ایران

به گزارش ایسنا، هیدای زیلبرمان، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی در گفت‌وگو با پایگاه خبری ایلاف تاکید کرد که ایران از خاک عراق و یا یمن به اسرائیل حمله خواهد کرد. او گفت: ما اطلاعاتی در دست داریم که نشان می‌دهد ایران پهپادها و موشک‌های هوشمندی ساخته است که می‌توانند به اسرائیل برسند.

وی گفت: اسرائیل از نزدیک تحرکات ایران در منطقه را رصد می‌کند.

زیلبرمان خاطرنشان کرد: زمانی که آویو کوخاوی، رئیس ستاد ارتش اسرائیل نسبت به حمله از خاک ''کشورهای حلقه دوم'' به اسرائیل هشدار دارد منظورش از کشورهای حلقه دوم عراق و یمن است و کشورهای حلقه اول همان لبنان و سوریه هستند.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد که ایران در سال ۲۰۱۹ از یمن و عراق و همچنین از خاک خود پالایشگاه آرامکو عربستان را با ده‌ها پهپاد و موشک هدایت شونده هدف قرار داد بدون اینکه یکی از آنها شناسایی شود و این نشان دهنده قدرت بسیار ایران در این زمینه است.

وی در رابطه با ادعای عبور زیر دریایی اسرائیلی از کانال سوئز و حرکت به سوی دریای سرخ و یا خلیج فارس گفت: من این مساله را نه تایید و نه تکذیب می کنم زیرا نیروی دریایی اسرائیل در همه جا فعالیت دارد. زیر دریایی های اسرائیل به آرامی به سوی مکان های مختلف دور و نزدیک حرکت می‌کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار