مدیرکل آموزش و پرورش فارس: مدارس امین طرحی موفق و تاثیرگذار بر روند تعلیم و تربیت است

شیراز (پانا) - مدیرکل آموزش وپرورش فارس طرح امین را از طرح‌های خوب در آموزش و پرورش خواند و گفت کمیته همکاری ها فرصت ارزنده ای برای تحکیم و تعمیق ارزش‌های الهی و آموزه‌های دینی در مدارس است.

کد مطلب: ۱۱۴۹۸۰۴
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل آموزش و پرورش فارس: مدارس امین طرحی موفق و تاثیرگذار بر روند تعلیم و تربیت است

فرهاد اسماعیلی در دیدار با عنایت الله رحیمی استاندار فارس و جمعی از مدیران حوزه علمیه و کمیته همکاری‌های آموزش و پرورش و حوزه‌های علمیه کشور، مدارس امین را در آموزش و پرورش، طرحی موفق و تاثیرگذار بر روند تعلیم و تربیت دانش‌آموزان دانست و گفت: هم‌اکنون 73 مدرسه امین نوع اول و دوم در فارس فعال است که با توجه به استقبال خانواده‌ها از این مدارس و اثربخشی تربیتی باید برای توسعه مدارس امین در استان در بعد کمی و کیفی اقدام کنیم.

مدیرکل آموزش وپرورش فارس ضمن اعلام آمادگی برای توسعه مدارس امین از استاندار درخواست مساعدت و همکاری برای توسعه طرح و آماده‌سازی بسترهای اجرای قوی‌تر مدارس امین در استان را داشت.

اسماعیلی از روحانیون به عنوان متخصصان حوزه دین و استادان عرصه اخلاق اسلامی درخواست کرد: ارتباطشان با آموزش و پرورش بیشتر و تخصصی‌تر شود.

وی افزود: فارس می‌تواند در چند گام ظرف 3 سال آینده تعداد قابل توجهی از مدارس را تحت پوشش این طرح در آورد.

مدیرکل آموزش وپرورش فارس گفت: خانواده‌ها از مدارسی که ارزش‌های الهی در آنها محور باشد، کارشناسان دینی در حوزه‌های مشاوره‌ای بتوانند خدمت‌رسانی کنند و با بهره‌گیری از ارزش‌ها و آموزه‌های دینی آسیب‌های اجتماعی نتوانند ظهور و بروز در آن فضا داشته باشند استقبال می کنند.

اسماعیلی افزود: قطعا طرح امین به دنبال ایجاد این بسترها در مدرسه ها است و ما به عنوان مسوولان آموزش و پرورش برای تقویت این مدارس وظیفه مندیم و کوتاهی نخواهیم کرد.

وی تامین منابع برای اجرای طرح مدارس امین و سایر فعالیت‌های کمیته همکاری‌ها را هم ارزیابی کرد و افزود: امید است که با بهره بردن از منابع مالی ملی و استانی بتوانیم در مسیر توسعه مدارس امین گامی بلند برداریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار