برای اولین بار در کشور در ایام کرونا ویروس انجام شد:

تالیف 58 عنوان درسنامه دوره اول و دوم متوسطه و هنرستان‌های فنی و حرفه ای و کاردانش در فارس

شیراز (پانا) - معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش فارس گفت: 58 درسنامه خود آموز دوره اول و دوم متوسطه و هنرستانهای فنی و حرفه ای و کاردانش توسط سرگروه های آموزشی و دبیران مجرب استان جهت استفاده دانش آموزان تهیه شده است.

کد مطلب: ۱۱۴۹۸۰۸
لینک کوتاه کپی شد
تالیف 58 عنوان درسنامه دوره اول و دوم متوسطه و هنرستان‌های فنی و حرفه ای و کاردانش در فارس

رسول قانونی در آیین رونمایی از 58 عنوان جزوه درسنامه ( خودآموز) ویژه دانش آموزان دوره متوسطه اول و دوم و هنرستانهای فنی و حرفه ای و کاردانش در ارتباط زنده با روسای ادارت و شورای معاونین آموزش و پرورش سراسر استان از طریق ویدیو کنفرانس گفت: هدف از تهیه این درسنامه ها ارتقا کیفیت یادگیری دانش آموزان خصوصا در مناطق کمتر برخوردار و محروم بوده است.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش فارس بیان کرد: اطلس دسترسی دانش آموزان به انواع روشهای آموزشی در سراسر استان تهیه شد و در سامانه ltms.medu.ir قابل مشاهده و گزارش گیری است.

قانونی با بیان اینکه از خرداد ماه با دستور مدیر کل آموزش و پرورش و همکاری تمامی مناطق و شهرستان تیم هایی برای تدوین درسنامه تشکیل شد، گفت: این درسنامه ها به صورت فایل قابل دسترس همه دانش آموزان است و برای دانش اموزان محروم از فضای مجازی به صورت نسخه چاپی عرضه خواهد شد.

قانونی با اشاره به اینکه تهیه درسنامه‌ها تلاش موثری برای اجرا و تحقق عدالت آموزشی بوده است، افزود: تلاش ما بر این بوده که همواره از بروز شکاف آموزشی جلوگیری کنیم و در این رابطه بازخوردهای متفاوتی از دانش آموزان و معلمان در راستای اجرای موثرتر برنامه ها دریافت شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار