مدیر کل فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی خبر داد:

افزودن رشته‌های جدید به مسابقات فرهنگی هنری متناسب با شرایط کرونا

تهران (پانا) - آیین تجلیل از برگزیدگان مسابقات سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن، عترت نماز، نهمین دوره نوجوان سالم، سی و هشتمین دوره جشنواره فرهنگی هنری فردا، هشتمین دوره پرسش مهر ریاست جمهوری و پنجمین دوره مصباح الهدی با حضور معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش در تالار همایش ولایت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۴۹۲۲۸
لینک کوتاه کپی شد
افزودن رشته‌های جدید به مسابقات فرهنگی هنری متناسب با شرایط کرونا

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل معاونت پرورشی و فرهنگی، علی رمضانی مدیر کل فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه ویروس کرونا محدودیت های فراوانی را در سطح جهانی فراهم کرده است گفت: خوشبختانه با تلاش همکاران عزیزمان در سطح کشور میزان مشارکت در پرسش مهرریاست جمهوری نسبت به سال گذشته بیشتر شده است و از این رو این مسابقات تا 20 دی ماه تمدید شد.

وی با اشاره به اینکه دانش آموزان از طریق ظرفیت شبکه شاد آثار خوبی را برای ما ارسال کردند، اظهار کرد: یکی از نقاط قوت برگزاری مسابقات در شبکه شاد این است که مشارکت دانش آموزانی که در مناطق محروم بودند بیشتر شد.

رمضانی با تاکید بر اینکه تولیدات خوبی در حوزه ستادی به ویژه در شهرستان تهران پیرامون مسابقات فرهنگی هنری صورت گرفت، گفت: این اقدامات مهارت و توانایی دانش دانش آموزان و مربیان را در فضای مجازی بسیار گسترش داد.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه فضای مجازی نیاز به زیر ساخت های لازم دارد، تصریح کرد: باید با ورود خیرین و فراهم نمودن تبلت های هوشمند برای دانش آموزان در مناطق محروم دسترسی آنان را این فضا بیشتر کنیم.

رمضانی ادامه داد: متناسب با شرایط کرونا رشته های جدیدی به مسابقات افزوده شده است که از تنوع بسیار بالایی برخوردار است و قطعا با استقبال خوب دانش اموزان روبرو خواهد شد.

وی در پایان با تاکید بر اینکه آموزش و پرورش هیچ یک از فعالیت هایش در شرایط کرونا تعطیل نشد است خاطرنشان کرد: امیدواریم با همت همکاران و محترم فرهنگی فضاهای مناسب و متنوعی را برای دانش آموزان عزیز ایجاد کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار