در مراسم اختتامیه جشنواره فرهنگی هنری حمایت از کالای ایرانی؛

رمضانی: باید فرهنگ حمایت از تولیدات ایرانی بین دانش‌آموزان ایرانی نهادینه شود

تهران (پانا) - به گفته مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی آموزش و پرورش، نهادینه شدن فرهنگ حمایت از تولیدات ایرانی تنها راه رسیدن به استقلال و خودکفایی در کشور خصوصا در دوره تحریم‌ها است.

کد مطلب: ۱۱۴۸۱۱۷
لینک کوتاه کپی شد
رمضانی: باید فرهنگ حمایت از تولیدات ایرانی بین دانش‌آموزان ایرانی نهادینه شود

مراسم اختتامیه اولین جشنواره فرهنگی هنری حمایت از کالای ایرانی با حضور علیرضا کاظمی معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش و علی رمضانی مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی آموزش و پرورش و حضور ویدئوکنفرانسی استان‌ها امروز یک شنبه 30 آذر 99 برگزار شد.

علی رمضانی با اشاره به نامگذاری سال 99 به نام حمایت از کالای ایرانی از سوی مقام معظم رهبری گفت: وزارت آموزش و پرورش اولین نهادی بود که وارد این عرصه و جشنواره با استقبال دانش‌آموزان سراسر کشور روبه رو شد. استان‌های مرزی کشور بیش از دیگران در این جشنواره مشارکت کردند.

مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی آموزش و پرورش در ادامه با اشاره به اهداف این جشنواره اظهار کرد: کشور ما کیلومترها مرز مشترک دارد و لازم است فرهنگ حمایت از تولیدات ایرانی بین دانش‌آموزان ایرانی نهادینه شود. خصوصا در دوره تحریم‌ها با حمایت از تولیدات ایرانی باید به خودکفایی و استقلال برسیم.

عبدالله هندیانی معاون پیشگیری ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز نیز در این مراسم گفت: باید از تمام همکارانی که به پیام مقام معظم رهبری در نامگذاری سال گذشته درباره بحث حمایت از تولید لبیک گفتند تشکر کرد.

وی افزود: بیش از 14 میلیون جامعه هدف در آموزش و پرورش ظرفیت بزرگی است؛ ستاد مبارزه با قاچاق نیز به عنوان یک ستاد فراقوه ای در راستای فرامین رهبری در این بحث حرکت می‌کند لذا انتظار داریم ظرفیت بزرگ آموزش و پرورش از این جشنواره به عنوان آغازی جدید برای ادامه مسیر حمایت از کالای ایرانی استفاه کند.

گفتنی است دانش‌آموزان و فرهنگیان سراسر کشور با آثار خود در رشته‌های سرود همگانی، فیلم، نمایش خیابانی، نمایش نامه نویسی، تولید پارکت، خوشنویسی نستعلیق، عکاسی، نقاشی با پوستر، داستان و شعر کودک و نوجوان در این جشنواره شرکت کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار