دیدار با خانواده شهید فرهنگی، امیر حسین بوربور در شهرری

شهر ری(پانا) - به مناسبت فرا رسیدن هفته سوادآموزی مسئولان اداره آموزش و پرورش ناحیه دو شهر ری با خانواده شهید فرهنگی، امیر حسین بوربور عظیمی دیدار و گفتگو کردند.

کد مطلب: ۱۱۴۹۲۰۳
لینک کوتاه کپی شد
دیدار  با خانواده شهید فرهنگی، امیر حسین بوربور در شهرری

مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو شهر ری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: بدیهی است مبارزه با بی‌سوادی نه تنها در مقوله توسعه فرهنگی به عنوان نخستین گام قلمداد می‌شود، بلکه در حوزه‌های اجتماعی و اقتصادی و سیاسی نیز حائز اهمیت ویژه‌ای است.
علی یزدان‌پناه تصریح کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی با صدور فرمان حضرت امام خمینی (ره)، نهضت سوادآموزی در ‌٧ دی ماه ‌١٣٥٨ شروع به کار کرد و با تشکیل کلاس‌های سوادآموزی، امکان تشکیل کلاس را در تمام نقاط کشور به وجود آورد و بسیاری از آموزشیاران نهضت سوادآموزی در دوران دفاع مقدس تکلیف و وظیفه خود را به موقع شناختند و به آن عمل کردند.
او با اشاره به اینکه امنیت و آسایش امروز جامعه ما مدیون ایثارگری و خون پاک شهدای‌گرانقدر انقلاب اسلامی است، گفت: امنیت پایدار در هر جامعه ای نعمت بزرگی است که بدون وجود آن توسعه و پیشرفت در هیچ منطقه‌ای ایجاد نخواهد شد.
او با توجه به اجرای سیاست‌های سازمان نهضت سوادآموزی که هر ساله برنامه‌هایی در راستای توسعه و تعمیق فرهنگ و ایثار شهادت برگزار می شود، عنوان کرد: همه ما وظیفه داریم ایثارگری شهدای هشت سال دفاع مقدس را قدر بدانیم و رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌های آنان را به نسل آینده کشورمان منتقل کنیم.

خبرنگار:مریم ایمانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار