فرماندار ری: بهره‌برداری از بیمارستان ۳۲۰ تختخوابی فیروزآبادی تا پایان سال جاری

شهر ری(پانا) - فرماندار ویژه شهرستان ری با اشاره به اینکه طرح حاج قاسم سلیمانی در شهرستان ری با همکاری همه دستگاه‌های اجرایی و شهروندان با جدیت در حال اجرا است از بهره‌برداری بیمارستان ۳۲۰ تختخوابی فیروزآبادی تا پایان سال جاری خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۴۹۸۰۷
لینک کوتاه کپی شد
فرماندار ری: بهره‌برداری از بیمارستان ۳۲۰ تختخوابی فیروزآبادی تا پایان سال جاری

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ری، حسین توکلی در تشریح روند مقابله با کرونا ویروس و توجه به بخش بهداشت و درمان در سطح شهرستان ری گفت: در سطح استان تهران اعتبار خوبی برای کنترل ویروس‌کرونا به مراکز درمانی شهرستان ری اختصاص پیدا کرد و علاوه بر این، گروه‌های جهادی نیز در این ایام تلاش بسیار خوبی داشتند. از سوی دیگر در حال حاضر ۳۰ مسجد شهرستان ری در حوزه اجرای طرح‌حاج قاسم سلیمانی بدون هیچ گونه اعتبار دولتی در حال فعالیت هستند.

او با اشاره به مشارکت خوب شهروندان در رعایت پروتکل‌های بهداشتی و مقابله با کرونا ویروس، افزود: قطعا در کنار تلاش کادر درمان در مقابله با این ویروس که تلاشی ارزشمند است، اگر این تلاش و از خودگذشتگی‌ها نبود قطعا با مشکلات بسیاری روبه رو می شدیم؛ مشارکت شهروندان نیز نقش بسزایی داشته است.
او ادامه داد: مدیریت کنترل بیماری کرونا در کشور نتیجه اعمال سیاست‌های دولت در حوزه بهداشت و درمان، تحقق شعار ارتقاء حوزه سلامت و مجاهدت کادر درمان و پرستاران است که قطعا همه مردم قدردان فداکاری این عزیزان هستند.

او با اشاره به تلاش همه بخش‌ها برای اجرای صحیح طرح‌حاج قاسم سلیمانی گفت: این طرح با هدف مراقبت، حمایت و نظارت در شهرستان ری اجرایی شد. در حقیقت این طرح با همکاری و همراهی سپاه ناحیه حضرت عبدالعظیم (ع)، نیروهای بسیج، مساجد و تمامی دستگاه‌های اجرایی شهرستان ری از جمله شبکه بهداشت و درمان، جمعیت هلال احمر، شهرداران و دهیاران تابعه شهرستان با رویکرد هر خانه یک پایگاه سلامت، با جدیت در حال اجراست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار