تجلیل رئیس اداره ورزش و جوانان ملارد از پرستاران شاغل در شبکه بهداشت و درمان

ملارد(پانا)- رئیس اداره ورزش و جوانان با حضور در شبکه بهداشت و درمان ملارد از پرستاران شاغل در بخش های مختلف تجلیل و قدردانی کرد.

کد مطلب: ۱۱۴۸۵۹۰
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل رئیس اداره ورزش و جوانان ملارد از پرستاران شاغل در شبکه بهداشت و درمان

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان ملارد، رسول ضابطیان رئیس اداره ورزش و جوانان به همراه روسای هیئت‌های پزشکی ورزشی، هندبال، کشتی، کوهنوردی و جانبازان و معلولین با پرستاران شاغل در بخش‌های مختلف شبکه بهداشت و درمان ملارد دیدار و از زحمات این قشر ایثارگر تجلیل به عمل آوردند.

ضابطیان در دیدار با عسگری، رئیس شبکه بهداشت و درمان، ضمن تبریک ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار از زحمات ایشان و پرسنل زحمتکش به ویژه در روزهایی که کرونا در اوج بود تقدیر و تشکر کرد و افزود: زحمات کادر درمان به ویژه پرستاران قابل جبران نخواهد بود و در طی این یکسال با شیوع ویروس کرونا چه روزهای سخت را برای خدمت به بیماران با دوری از خانواده سپری کردند و امیدوارم همواره سلامت باشند.

عسگری رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گفت: ضمن ابراز همدردی با خانواده‌های سه شهید مدافع سلامت (خانواده محترم شهیده فاطمه دانسار، شهیدان محمدرضا رضایی کرماجانی و مصطفی قریشی) در ملارد افزود: مسئولین محترم و مردم فهیم ملارد همیشه و در همه حال قدردان زحمات همکاران ما و کادر درمان بوده‌اند و از ابتدای شیوع ویروس کرونا، پرستاران را تنها نگذاشتند.

در پایان مراسم از پرستاران با اهدا شاخه گل تجلیل و قدردانی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار