نشست صالحی امیری با مسئولین شبکه ورزش

تهران (پانا) - رئیس کمیته ملی المپیک کشورمان روز گذشته در راستای جلب حمایت حداکثری از کاروان اعزامی ایران به المپیک 2020 توکیو نشستی را با معتضدی و معاونینش برگزار کرد.

کد مطلب: ۱۱۵۱۱۶۱
لینک کوتاه کپی شد
نشست صالحی امیری با مسئولین شبکه ورزش

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ سید رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک کشورمان روز گذشته طی نشستی با سینا معتضدی سرپرست شبکه ورزش صدا و سیما به بحث و بررسی پیرامون جلب حمایت حداکثری از کاروان اعزامی ایران به المپیک 2020 توکیو و همچنین تدوین تفاهم نامه ای در راستای تولید برنامه های ویژه برای رشته های تحت پوشش کمیته ملی المپیک پرداختند.
در ابتدای این نشست که در محل کمیته ملی المپیک برگزار شد دکتر سید رضا صالحی امیری ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت های مثبت و هدفمند مجموعه صدا و سیما بخصوص شبکه ورزش در ایجاد نشاط و امید بخشی در قشر جوان ایرانی اظهار داشت: در اینکه صدا و سیما بخصوص شبکه های سه و ورزش نقش بسیار مهم و تاثیرگذاری در ایجاد تحرک و شور و نشاط در بین آحاد جامعه بویژه قشر جوان کشورمان دارند شکی نداشته و ندارم؛ اما معتقدم برای اثربخش کردن تلاشها باید با مخاطب شناسی و بررسی ذائقه دنبال کنندگان، برنامه هایی ساخت که ضمن ایجاد امید بتواند حامل پیامهایی فرهنگی و ارزشی نیز باشد.
وی ادامه داد: خارج کردن نسل جوان ایران از رخوت و خمودگی و ایجاد امید می تواند مهمترین هدف شبکه ورزش باشد که در این راستا ما نیز خود را مسئول می دانیم و قطعا در کنار شما خواهیم بود. مطمئنا نشان دادن موفقیت های چهره های شاخص ورزش کشور از جمله ورزشکاران مطرح رشته های المپیکی که قرار است در قالب کاروان جمهوری اسلامی ایران راهی آوردگاه بزرگ المپیک توکیو شوند یکی از همین راهکارهاست.
صالحی امیری یادآور شد: معرفی و شناساندن فدراسیونها و رشته ها غیرفوتبالی، نشان دادن جذابیت ها و فعالیتهای آنان، نمایان ساختن موفقیت ها و پیروزی های تک تک این عزیزان که می تواند به غرور ملی بیانجامد نیز از دیگر اهداف برنامه سازی این شبکه باید باشد.
معتضدی سرپرست شبکه ورزش نیز ضمن تقدیر از برپایی این نشست اظهار داشت: وظیفه خود می دانیم که در کنار کاروان ورزشی ایران که نخبگان ورزش ایران را در دل خود جای داده باشیم و شک نکنید که با تمام امکانات و توان در کنار اعضای کاروان ورزشی ایران خواهیم بود.
وی ادامه داد: سیاست کلی سازمان صدا و سیما ایجاد نشاط در جامعه است و شبکه ورزش که شبکه مختص نسل جوان است برای رسیدن به این هدف از تمامی امکانات و پتانسیل خود استفاده می کند. موفقیت تک تک اعضای کاروان اعزامی ایران به رویدادهای مختلف از جمله المپیک توکیو آرزوی همه ماست و به همین منظور در کنار شما و فدراسیونها خواهیم بود و به بهترین شکل ممکن تلاش و ممارست این عزیزان برای به اهتزار درآوردن پرچم ایران اسلامی را به نمایش خواهیم گذاشت.
در ادامه این نشست بحث تدوین تفاهم نامه جهت همکاری مشترک کمیته ملی المپیک و شبکه ورزش جهت تولید برنامه های حمایتی، فرهنگی و ورزشی و آموزشی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مقرر شد نمایندگان دو ارگان در نشست های تخصصی این موارد را مورد بازبینی دقیق تر قرار دهند.
در این نشست محمد رضا پورحسن مدیر پخش شبکه ورزش ؛ محمد سانیانی مسئول روابط عمومی و همچنین محمود عبدالهی مدیر روابط عمومی کمیته به همراه محسن وحدانی از خبرنگاران و برنامه سازان با سابقه حوزه ورزش حضور داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار