دیدار مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با معاون، روسا و کارشناسان سوادآموزی به مناسب هفته سوادآموزی

کرمان(پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با معاون، روسا و کارشناسان حوزه سوادآموزی به مناسب هفته سوادآموزی دیدار و گفتگو کرد.

کد مطلب: ۱۱۴۸۴۸۴
لینک کوتاه کپی شد
دیدار مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با معاون، روسا و کارشناسان سوادآموزی به مناسب هفته سوادآموزی

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، احمد اسکندری نسب ضمن گرامیداشت و تبریک هفته سوادآموزی گفت: نگاه ها به سوادآموزی نباید فقط معطوف به آموزش تک بعدی باشد بلکه باید این آموزش ها باید همه ابعاد زندگی سوادآموزان را تحت الشعاع قرار دهد.

وی در خصوص به کارگیری نیروی انسانی کارامد در سوادآموزی تاکید کرد و افزود: نیروی انسانی توانمند با سوابق درخشان می تواند باعث پیشرفت مجموعه شود، کار نظام مند و قانون مند در حوزه سوادآموزی ضرورت دارد و سیستم باید نسبت به اطلاع رسانی و شفاف سازی فعالیت ها اقدام کند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان لزوم پوشش حداکثری بیسوادان گفت: هر زمان که حتی یک نفر از والدین بیسواد در خانواده ای تحت پوشش سوادآموزی قرار گیرند، این موضوع در روابط اجتماعی و دیدگاه های همه اعضا تاثیر می گذارد و می تواند زمینه ساز جامعه ای آگاه و پیش رو باشد.

بر پایه این گزارش در این نشست مسئولان سوادآموزی آموزش و پرورش استان به بیان دیدگاه های خود پرداختند و از آن ها توسط مدیرکل آموزش و پرورش استان تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار