امتحانات نوبت اول تمامی پایه‌ها در سیستان و بلوچستان غیرحضوری شد

آموزش در مدارس روستایی مجدد غیرحضوری شد

زاهدان (پانا) - رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان از غیر حضوری شدن امتحانات نوبت اول همه پایه های تحصیلی در مدارس استان به استثنا داوطلبان آزاد، بزرگسالان و ایثارگران پایه های نهم و دوازدهم خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۴۸۳۱۶
لینک کوتاه کپی شد
امتحانات نوبت اول تمامی پایه‌ها در سیستان و بلوچستان غیرحضوری شد

یه گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان، داود گلی از تعطیلی مدارس روستایی همچون مدارس شهری و استمرار فرآیند ارائه آموزش های مجازی تا اطلاع ثانوی به استناد مصوبه ۲۹ آذرماه ستاد استانی مقابله با اپیدمی کرونا خبر داد و گفت: امتحانات نوبت اول همه پایه های تحصیلی در مدارس استان به استثنا داوطلبان آزاد، بزرگسالان و ایثارگران پایه های نهم و دوازدهم بصورت غیر حضوری برگزار می شود.

وی افزود: موضوع تعطیلی مدارس روستایی همچون مدارس شهری به استناد مصوبه ۲۹ آذرماه ستاد استانی مقابله با اپیدمی کرونا و ادامه فرآیندهای آموزشی از درگاه مجازی، تا اطلاع ثانوی ادامه خواهد داشت.

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان ادامه داد: امتحانات نوبت اول همه پایه های تحصیلی در مدارس استان به استثنا داوطلبان آزاد، بزرگسالان و ایثارگران پایه های نهم و دوازدهم بصورت غیر حضوری برگزار می شود.

گلی تصریح کرد: نحوه حضور کارکنان اداری نیز به استناد دستورالعمل ابلاغی از سوی ستاد مدیریت بحران استان که به فرمانداری‌ها، بخشداری‌ها و ادارات تابعه ارسال شده، وضعیت قرمز حضور یک سوم کارکنان، وضعیت نارنجی حضور ۵۰ درصد کارکنان و وضعیت زرد حضور دو سوم کارکنان در محل کار خواهد بود.
وی خاطرنشان کرد: هرگونه تغییر در نحوه فعالیت مدارس و ادارات آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق از طریق سایت و کانال های ارتباطی این اداره کل اطلاع رسانی خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار