راهیابی انجمن نمایش ملارد به جشنواره تئاتر فجر

ملارد(پانا)- در بیست و پنجمین جشنواره تئاتر استان تهران بر اساس اعلام هیئت داوران نمایش «بهرام‌چوبین» از شهرستان ملارد به کارگردانی محمد یزدی و نمایش c۱۳۰، به کارگردانی محمد مهدی پازوکی برای معرفی به جشنواره تئاتر فجر انتخاب شدند.

کد مطلب: ۱۱۴۸۲۸۴
لینک کوتاه کپی شد
راهیابی انجمن نمایش ملارد به جشنواره تئاتر فجر

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ملارد، اختتامیه بیست و پنجمین جشنواره تئاتر استان تهران، در شرایط کرونا در تهران برگزار شد.
«حمیدرضا صفار» رییس انجمن هنرهای نمایشی استان تهران در این آیین، با بیان اینکه فراخوان جشنواره در زمان کرونایی منتشر شد، گفت: همیشه اولین جایی که تعطیل می شود و متضرر می‌شود، تئاتر است.
او با بیان اینکه در دوران کرونا و در ماه‌های اخیر اهالی تئاتر زندگی سختی را گذراندند، افزود: حمایت‌های کمی از گروه‌های تئاتر داشتیم و آنقدر بود که فقط به آنها بگوییم به یادشان هستیم.
همچنین هیئت داوران جایزه طراحی صحنه را به «هانیه صالحی» برای نمایش عامدانه عاشقانه و «محمد یزدی» برای نمایش بهرام چوبین ارائه کردند.
در ادامه، هیئت داوران این جشنواره، جایزه بهترین بازیگر مرد را به «محمدرضا لوایی» برای نمایش سیاریحون، «امیر قربانی» و «مسعود احمدی» به طور مشترک برای نمایش‌های بهرام‌چوبین وc۱۳۰ و «امیر علی علیزاده» و «متین طاهری نیا» برای نمایش‌های امیرارسلان نامدار و سال‌های بی من اهدا کردند.
در بخش کارگردانی نیز، «محمد یزدی» برای نمایش بهرام‌چوبین و «محمد مهدی پازوکی» برای نمایشc۱۳۰، و «پژمان کاشفی» برای نمایش سیاریحون اهدا کردند.
گفتنی است براساس اعلام هیئت داوران نمایش «بهرام‌چوبین» به کارگردانی محمد یزدی و نمایشc۱۳۰، به کارگردانی محمد مهدی پازوکی برای معرفی به جشنواره تئاتر فجر انتخاب شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار