لونی: در هفته قرآن باید توجه بیشتری به قرآن کنیم

تهران (پانا) - شورای معاونان آموزش و پرورش منطقه چهار در هفته قرآن، عترت و نماز در اندیشکده تحول میزبان کارشناسی قرآن، عترت و نماز بود.

کد مطلب: ۱۱۴۷۹۶۴
لینک کوتاه کپی شد
لونی: در هفته قرآن باید توجه بیشتری به قرآن کنیم

محمد حسین لونی، مدیر آموزش و پرورش منطقه چهار در جلسه شورای معاونان که با حضور کارشناسان قرآن، عترت و نماز و مدیر دارالقرآن حضرت زهرا(سلام الله علیها) و با رعایت نکات بهداشتی در اندیشکده تحول برگزار شد با تبریک میلاد اسوه صبر و استقامت، حضرت زینب کبری(س) و هفته قرآن، عترت و نماز بر توجه بیشتر به قرآن کریم در هفته قرآن تاکید کرد.

فرحناز صالحی فرد، کارشناس مسوول گسترش فرهنگ نماز، قرآن و عترت با تشکر از میزبانی شورای معاونان خلاصه ای از فعالیت های فضای مجازی و تولید محتوای قرآنی توسط دارالقرآن حضرت زهرا(س) را برای مقاطع تحصیلی تشریح کرد.

زهره کریمی یزدی، مدیر دارالقرآن حضرت زهرا(س) با حضور در این جلسه با اشاره به جزییات تولید محتوای جذاب در کانال های به وقت عصر و لذت دینداری در پیام رسان ایتا در خصوص سبک زندگی، نگاه به خدا از منظر دیگران و شبهه افکنی غول های رسانه ای در خانواده ها و پاسخ مناسب با تولید محتوای غنی و کاربردی نکاتی را عرضه کرد.

علی گلشن، معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش منطقه چهار با تبریک هفته قرآن و ولادت حضرت زینب(س) بهترین نعمت را قرآن خواند و بر عمل به قرآن و پژوهش در آن تاکید کرد.

لونی با اشاره به جمله امام خمینی(ره): اگر قرآن نبود، باب معرفت الله بسته بود الی الابد افزود: اگر قرآن نبود بسیاری از سوالات ما بی پاسخ می ماند و ناب ترین مفاهیم با قصه تبیین می شود.

مدیر آموزش و پرورش منطقه چهار از تعامل معاونت آموزش متوسطه با دفتر حوزه های علمیه در جهت توسعه مدارس معارف اسلامی در سطح منطقه خبر داد.

لونی گفت: سرعت انتشار شبهات زیاد شده است باید فضای مجازی را مدیریت کنیم. همچنین وی بر برگزاری دوره ضمن خدمت تولید محتوا برای معلمان دینی و قرآن تاکید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار