تهدید دبیر جواد داد؛ ترکیب استقلال تکمیل شد

تهران (پانا) - بعد از تهدید «علیرضا دبیر» به ترکیب ناقص تیم استقلال در فینال لیگ برتر و احتمال محرومیت، قرار شد این تیم با تکمیل کردن نفرات خود برابر بازار بزرگ حاضر شود.

کد مطلب: ۱۱۴۷۵۴۶
لینک کوتاه کپی شد
تهدید دبیر جواد داد؛ ترکیب استقلال تکمیل شد

مرحله نهایی بیستمین دوره رقابت‌های لیگ برتر کشتی آزاد باشگاه های کشور جام یادگار امام (ره) و گرامیداشت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی از صبح امروز (پنج شنبه) در محل خانه کشتی شهید ابراهیم هادی مجموعه ورزشی آزادی تهران آغاز شد که دیدار فینال بین تیم‌های بازار بزرگ و استقلال در حال برگزاری است که با حاشیه‌های زیادی همراه است.

اما ۲ تیم در حالی در مراسم ابتدایی حاضر شدند که نیمی از نفرات استقلال در یعنی آزادکاران وزن‌های ۵۷، ۶۵، ۷۰ و ۸۶ کیلوگرم به همراه این تیم در دیدار فینال حضور ندارند و حتی در دیدار نخست دست «رضا اطری» آزادکار وزن ۵۷ کیلوگرم بازار بزرگ به نشانه پیروزی بالا رفت.

با توجه به اتفاقات اخیر درباره امیر محمد یزدانی و یونس امامی ۲ کشتی گیر اصلی تیم استقلال که باعث شد استقلال این دو کشتی گیر خود را برای فینال در اختیار نداشته باشد، استقلالی ها با خالی گذاشتن نیمی از ترکیب اعتراض خود را نشان دادند.

بعد از صحبت تلفنی علیرضا دبیر با احمد مددی مدیر عامل استقلال، مقرر شد که در ادامه این تیم ۴ کشتی‌گیر خود را در ترکیب قرار دهد و برابر تیم بازار بزرگ حاضر شوند.

در ادامه «مسعود سلطانی‌فر» وزیر ورزش در سالن مسابقات حضور یافت و استقلالی ها حاضر شدند با نفرات خود در تمامی اوزان به روی تشک بروند.

برهمین اساس مقرر شد که نادرحاج آقا نیا، مرتضی قیاسی، محمدرضا سرگو و سجاد غلامی آزادکاران وزن‌های ۵۷، ۶۵، ۷۰ و ۸۶ کیلوگرم تیم دانشگاه آزاد برابر حریفان خود در تیم بازار بزرگ روبرو شوند.

تاکنون در وزن ۷۴ کیلوگرم، علی سوادکوهی از تیم استقلال برابر مصطفی حسینخانی در تیم بازار بزرگ با نتیجه ۳ بر ۲ به پیروزی رسید.

مجید داستان از تیم بازار بزرگ در وزن ۶۱ کیلوگرم نیز ۸ بر ۳ محمد رمضان پور از تیم استقلال را شکست داد.

در وزن ۷۹ کیلوگرم مبارزه پیمان یار احمدی از بازار بزرگ برابر حمید رضا زرین پیکر۲ بر ۲ شد که زرین پیکر برنده این مبارزه شد. با این نتایج استقلال با ۲ پیروزی از بازار بزرگ پیش است.

سایر دیدارها نیز هم اکنون در حال برگزاری است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار