تفاهم‌نامه توسعه اشتغال روستایی در مازندران با بانک صادرات امضا شد

ساری (پانا) - تفاهم‌نامه توسعه اشتغال روستایی بین اداره کل امور روستایی و شوراهای استانداری مازندران و بانک صادرات استان امضا شد.

کد مطلب: ۱۱۴۷۵۳۵
لینک کوتاه کپی شد
تفاهم‌نامه توسعه اشتغال روستایی در مازندران با بانک صادرات امضا شد

امروز در حاشیه مراسم افتتاح نیروگاه زباله سوز نوشهر و در راستای توسعه اشتغال روستایی تفاهنامه ای بین اداره کل امور روستایی و شوراهای استانداری مازندران و بانک صادرات استان در جهت توسعه اشتغال و درآمد پایدار برای روستاییان و رشد اقتصادی در روستاها منعقد شد. ‎

محمدرضاغلامی، مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری مازندران با عنوان اینکه راهبردهایی جهت توسعه درآمد پایدارو رونق اقتصادی در روستاها تعریف شده است که با انعقاد تفاهنامه فی مابین اداره کل روستایی استانداری مازندران و بانک صادرات استان مازندران در جلسه امروز منعقد شد، خاطرنشان کرد: مصون ماندن روستاها از هرگونه طلاق، اعتیاد و بزهکاری هدف اصلی اداره کل روستایی است تا شاهد مهاجرت معکوس در روستاها باشیم.

او تصریح کرد: با پیگیری های فراوان و رایزنی با بانک های استان توانستیم تسهیلات کم بهره با تنفس برای روستاییان جهت توسعه اشتغال و درآمد پایدار برای روستاییان را در دستور کار قرار دهیم تا روستاییان متناسب با مختصات و جغرافیای مناطق خود بتوانند کسب و کار مورد نظر را عملی کنند تا شاهد توسعه اقتصادی در روستاها باشیم.

غلامی اظهار کرد: در این امر مهم تفاهنامه خوبی را امروز با بانک صادرات در حضور حسین زادگان، استاندار مازندران و جمالی نژاد، معاون وزیر کشور با بانک صادرات استان امضا کردیم که جا دارد از مدیرعامل این بانک جهت پیگیری ها و تعامل قابل توجه با اداره کل روستایی قدردانی کنم.

او افزود: در این راستا اعطای تسهیلات 6 درصد با تنفس یک الی دو سال به روستاییان عزیز در دستور کار قرار گرفته است تا شاهد توسعه پایدار و رونق اقتصادی در تمامی روستاهای استان باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار