سهم‌بری مناطق محروم مازندران از تسهیلات کم‌بهره افزایش می‌یابد

ساری (پانا) - استاندار مازندران افزایش سهم‌بری استان از تسهیلات کم‌بهره در مناطق روستایی و محروم را از جمله مهم ترین نتایج نشست با معاون وزیر کار اعلام کرد.

کد مطلب: ۱۱۳۰۴۸۱
لینک کوتاه کپی شد
سهم‌بری مناطق محروم مازندران از تسهیلات کم‌بهره افزایش می‌یابد

به گزارش استانداری مازندران، در نشست احمد حسین‌زادگان و عیسی منصوری، بهره گیری حداکثری از ظرفیت تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و عشایری، پرداخت تسهیلات به 14 دسته از واحدهای تولیدی و خدماتی آسیب دیده از کرونا و تسهیلات مشاغل خانگی و بند الف و ب تبصره 18 قانون بودجه مورد بحث و بررسی و توافقات لازم قرار گرفت. ‎

استاندار مازندران در حاشیه نشست با معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در تهران که مدیر کل دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری، مدیر کل صنعت، معدن و تجارت و مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان نیز حضور داشتند، از افزایش سهم تسهیلات استان در بخش های مختلف و پرداخت تسهیلات به واحدهای با اثربخشی ملی به عنوان نتیجه این نشست اشاره کرد و افزود: اختصاص تسهیلات قابل توجهی به چند پروژه مهم گردشگری روستایی، اصلاح نژاد دام و کشت گلخانه ای در این نشست مورد تصویب قرار گرفت.

حسین زادگان حمایت از واحدهای آسیب دیده از کرونا را یکی از مباحث مهم این نشست برشمرد و با اشاره به این که در خصوص میزان تسهیلات و افزایش مهلت پرداخت برای این واحدها توافقاتی صورت گرفت، اظهار کرد: تاکنون بالغ بر 4200 میلیارد ریال تسهیلات ارزان قیمت به اینگونه واحدها در استان مازندران پرداخت شده است.

استاندار در پایان؛ افزایش سهم بری استان از تسهیلات کم بهره در مناطق روستایی و محروم را از جمله مهم ترین نتایج نشست با معاون وزیر کار دانست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار