لونی: تربیت باید چند ساحتی باشد

تهران (پانا) - محمد حسین لونی، مدیر آموزش و پرورش منطقه چهار در جلسه مدیران مدارس دخترانه و مبلغان طرح امین با تاکید بر سند تحول بنیادین، تربیت چند ساحتی را مفید و کاربردی قلمداد کرد.

کد مطلب: ۱۱۴۷۳۰۲
لینک کوتاه کپی شد
لونی: تربیت باید چند ساحتی باشد

جلسه مدیران مدارس دخترانه و مبلغان طرح امین با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و اصل فاصله گذاری اجتماعی در اندیشکده تحول مدیریت آموزش و پرورش منطقه چهار برگزار شد.

این جلسه با حضور محمد حسین لونی، مدیر آموزش و پرورش منطقه چهار، علی گلشن، معاون پرورشی و تربیت بدنی، کارشناشان قرآن، عترت نماز، حجت الاسلام والمسلمین مهرداد رضایی، مسوول طرح امین در مدارس منطقه چهار و مدیران و مبلغان مدارس متوسطه دوره اول دخترانه سعدی، شهید غیاثوند، شهدای هفتم آذر، ریحانه، علوی و ابتدایی شهید جاجرودی برگزار شد.

در ابتدا تنی چند از مبلغان و مدیران مدارس به طرح دیدگاه های خود در خصوص طرح امین موفق در مدارس پرداختند.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین رضایی، با اشاره به آیات قرآن درباره اهمیت رابطه خوراک معنوی، تفکر و ایمان و حلاوت دین داری سخنانی را ایراد کرد و گزارش مختصری از فعالیت عمومی مبلغان در مدارس میزبان طرح امین و اهداف آن را تبیین کرد.

مسوول طرح امین در مدارس منطقه چهار خاطرنشان کرد: مبلغان طرح امین در مدارس، متخصص امور دینی هستند و از مدیران مدارس خواست در ارتباط موثر مبلغان با دانش آموزان بستر لازم را فراهم کنند.

محمد حسین لونی، مدیر آموزش و پرورش منطقه چهار در جلسه مدیران مدارس دخترانه و مبلغان طرح امین با تبریک هفته قرآن، عترت و نماز، و خیرمقدم به حضار با تکیه بر سند تحول بنیادین، به عنوان سند بالادستی تربیت چند ساحتی را مفید و کاربردی قلمداد کرد.

علی گلشن، معاون پرورشی و تربیت بدنی با تبریک هفته قرآن، عترت و نماز و تقدیر از مبلغان طرح امین گفت: لازم است نهایت استفاده از نظرات مبلغان دینی طرح امین بهره گیری از تجارب ارزنده در تولید محتوا در فضای مجازی در دستور کار مدارس قرار بگیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار