سنگ تمام هواداران ایرانی النصر عربستان برای حمایت از رقیب پرسپولیس در فینال

اولسان هیوندای برای تقدیر از ایرانی‌ها دست به کار شد

تهران (پانا) - حمایت عجیب برخی کاربران ایرانی‌ از باشگاه اولسان هیوندای با هدف ناکام ماندن پرسپولیس، باعث شد تا این باشگاه شرقی برای تقدیر از ایرانی‌ها دست به کار شود.

کد مطلب: ۱۱۴۷۲۳۱
لینک کوتاه کپی شد

با مشخص شدن چهره فینالیست منطقه شرق لیگ قهرمانان آسیا، همانطور که قابل پیش‌بینی بود و قبل از این هم سابقه داشت، صفحه اینستاگرام باشگاه اولسان هیوندای کره جنوبی که رقیب پرسپولیس در فینال خواهد بود، صحنه حضور ایرانی‌ها بود که در این میان فعالیت برخی کاربران ایرانی که خود را هوادار رقیب‌های ایرانی پرسپولیس می‌دانند، چشمگیر است.

در همین راستا باشگاه اولسان هیوندای در صفحه اینستاگرام خود برای اولین بار در تاریخ پستی به زبان فارسی منتشر کرد و برای هواداران ایرانی‌اش اقدام به برگزاری مسابقه کرد.

این نوع رفتار از سوی کاربران ایرانی که از موفقیت پرسپولیس عصبی هستند برای اولین بار نیست که رخ می‌دهد، آنها در جریان فینال فصل 2018 لیگ قهرمانان هم برای حمایت از کاشیما آنتلرز دست به کار شدند و حتی کار به جایی رسید که پس از نایب قهرمانی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا، پرچم ژاپن تا چند ماه روی سکوهای برخی ورزشگاه‌ها دیده می‌شد.

در فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا هم اوج شاهکار این افراد حمایت از باشگاه النصر عربستان بود، آنها در آستانه دیدار مرحله نیمه نهایی پرسپولیس و النصر عربستان، ابتدا 3 هزاز ایمیل به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کردند و توانستند AFC را برای محروم کردن عیسی آل کثیر راضی کنند. علت محرومیت مهاجم پرسپولیس اتهام عجیب نژادپرستی بود.

اما پس از اینکه محرومیت عیسی آل کثیر هم نتوانست مسیر موفقیت پرسپولیس را سد کند و قهرمان ایران با عبور از سد تیم النصر راهی فینال لیگ قهرمانان آسیا شد، این کاربران که از هواداران رقیب‌های ایرانی ناکام پرسپولیس محسوب می‌شوند، دست از کار نکشیدند و موج حمایت خود را برای محروم کردن باشگاه پرسپولیس با حمایت گسترده‌تر از النصر عربستان ادامه دادند و این باشگاه عربستانی را تحریک کردند تا از پرسپولیس به بهانه استفاده از بازیکن غیر مجاز شکایت کند، اما اینبار به رویای خود نرسیدند و کنفدراسیون فوتبال آسیا شکایت باشگاه عربستانی را رد کرد.

حالا در آستانه فینال لیگ قهرمانان آسیا، این کاربران که از ناکامی‌های تیم محبوبشان ناراحت هستند برای حمایت از اولسان هیوندای وارد کار شده‌اند و چتر حمایت خود را روی سر این تیم شرقی قرار داده‌اند و دست از تحریک عربستانی‌ها برداشته‌اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار