بیژن ذوالفقارنسب در گفت‌وگو با پانا

پرسپولیس همیشه در شرایط سخت بهترین عملکرد را داشته؛ این تیم قابلیت قهرمانی در آسیا را دارد

تهران (پانا) - پیشکسوت پرسپولیس معتقد است این تیم به رغم غیبت برخی از بازیکنان اصلی‌اش، می‌تواند در لیگ قهرمانان آسیا قهرمان شود.

کد مطلب: ۱۱۴۷۷۶۹
لینک کوتاه کپی شد
پرسپولیس همیشه در شرایط سخت بهترین عملکرد را داشته؛ این تیم قابلیت قهرمانی در آسیا را دارد

بیژن ذوالفقارنسب در گفت‌وگو با پانا درباره بازی امروز تیم پرسپولیس مقابل اولسان هیوندای کره جنوبی در فینال لیگ قهرمانان آسیا گفت: « بازی سختی پیش‌روی بازیکنان پرسپولیس است. همه ما می‌دانیم که کره‌ای‌ها بسیار تهاجمی بازی می‌کنند و از سرعت بسیار بالایی برخوردار هستند.هر دو تیم از بهترین‌های کشور خود هستند که توانستمد به این مرحله برسند. بنابراین بازی از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است. »

وی ادامه داد: « پرسپولیس در این بازی نسبت به روزهایی که در قطر به میدان می‌رفت ۱۰ الی ۱۵ درصد کیفیت خود را از دست داده است، چرا که چندین بازیکن اساسی و کلیدی خود را از دست داده است، با این حال به نظرم این تیم قابلیت قهرمانی در آسیا را دارد چرا که بچه‌های ما همیشه ثابت کردند که در روزهای سخت بهترین عملکرد را از خود نشان دهیم. »

پیشکسوت فوتبال ایران تاکید کرد: « کره‌ای‌ها بسیار جنگنده هستند و همانطور که گفتم سرعت بسیار بالایی دارند به همین خاطر پرسپولیسی‌ها باید علاوه بر اینکه تکنیک و تاکنیک خود را در زمین پیاده کنند خیلی کنترل شده بازی کنند. به نظرم روحیه بالا در این بازی خیلی اثرگذار است، اگر بازیکنان از نظر روحی و روانی شرایط خوبی داشته باشند به طور حتم در این بازی می‌توانند موفق شوند. »

ذوالفقارنسب در پایان گفت: « این بازی برای همه ایران اهمیت دارد و امیدوارم امروز بازیکنان پرسپولیس بتوانند دل مردم ایران را شاد کنند، ما در شرایط سخت همیشه نشان دادیم که بهترین هستیم، تیم پرسپولیس هم بازیکنان جوانی در اختیار دارند و همه آن‌ها باانگیزه بازی کنند امیدوارم که در این بازی هم تمام توان خود را بگذارند و جام قهرمانی را کسب کنند. »

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار