پیام تبریک رئیس سازمان دانش‌آموزی فارس به مناسبت روز حمل و نقل

شیراز (پانا) – رئیس سازمان دانش‌آموزی فارس، به مناسبت ۲۶ آذر روز ملی حمل و نقل، در پیامی این مناسبت ملی را به فعالان صنعت حمل و نقل کشور و فارس تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۱۴۷۱۶۶
لینک کوتاه کپی شد
پیام تبریک رئیس سازمان دانش‌آموزی فارس به مناسبت روز حمل و نقل

در متن پیام امید اسماعیلی آمده است:

"دست اندرکاران و متولیان حمل و نقل همچون قلب تپنده یک جامعه پویا و سرزنده هستند و شاهرگ‌های حیاتی کشور با مدیریت و تلاش‌های این عزیزان همیشه فعال و جاری خواهد ماند. ارائه خدمات کلیدی به جامعه و ایجاد بستر مناسب توسعه از کارکردهای بخش حمل و نقل است که خوشبختانه در سال های اخیر در استان فارس و به ویژه شهر شیراز اقدامات و سیاست‌گذاری‌های ارزنده ای توسط سازمان‌های متولی در حوزه‌های مختلف حمل و نقل و به ویژه حمل و نقل دانش‌آموزان در قالب سرویس‌های مدارس انجام شده است.

26 آذر روز ملی حمل‌ و نقل، یادآور تلاش‌ها، مجاهدت‌ها و فعالیت شبانه‌روزی صنعت حمل و نقل کشور و نقش‌آفرینی رانندگان سخت‌کوش در بخش‌های مختلف توسعه‌ای ایران اسلامی است که یکی از مهمترین این حوزه‌ها تلاش‌های ارزشمند رانندگان سرویس مدارس و متولیان امر برای جابه جایی ایمن دانش‌آموزان به خانه و مدرسه است.

اینجانب ضمن ارج نهادن به این خدمات دلسوزانه و تلاشهای خالصانه از خداوند بزرگ سلامت، سعادت و توفیق روز افزون شما شما عزیزان و دیگر فعالان و متولیان بخش حمل و نقل جاده ای استان مسئلت می‌ کنم."

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار