آغازفعالیت انجمن حمایت از زندانیان درشهرستان اسلامشهر

اسلامشهر (پانا) - شهرستان اسلامشهربه نسبت جمعیت، تعدد مشاغل و فرهنگ‌های مختلف کمترین زندانی را در بین شهرستان‌های استان تهران دارد.

کد مطلب: ۱۱۴۶۹۴۸
لینک کوتاه کپی شد
آغازفعالیت انجمن حمایت از زندانیان درشهرستان اسلامشهر

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اسلامشهر مسعود مرسلپور، فرماندار شهرستان در نخستین جلسه انجمن حمایت از زندانیان شهرستان که با حضور دادستان اسلامشهر و سایر اعضاء هیات مدیره انجمن برگزار شد، در سخنانی اظهار کرد: با وجود فعال نبودن این انجمن در شهرستان، رئیس دادگستری اسلامشهر و دادستان شهرستان اقدامات قابل توجهی در راستای حمایت از زندانیان بویژه خانواده آنان داشته اند که قابل تقدیر است.

او در ادامه با بیان اینکه شهرستان اسلامشهر به نسبت جمعیت، تعدد مشاغل و فرهنگ‌های مختلف کمترین زندانی را در بین شهرستان‌های استان تهران دارد، بیان کرد: با همراهی مردم و خیرین گام‌های موثری جهت آزادی محکومان مالی که در زندان هستند برداشته خواهد شد.

مرسلپور حمایت از خانواده زندانیان را یکی از وظایف مهم این انجمن برشمرد و افزود: کمک و خدمت به این خانواده‌ها اجر و مزد فراوانی دارد و امیدوار هستیم بتوانیم در این زمینه با مشارکت دستگاه‌های مختلف اداری، سازمان‌های مردم نهاد و کمک خیرین علاوه بر کمک‌های معیشتی، برنامه‌های آموزشی و... نیز برای این خانواده‌ها برگزار کنیم.

فرماندار اسلامشهر کمک به اشتغال زندانیان پس از آزادی را یکی دیگر از اهداف انجمن حمایت از زندانیان عنوان کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار