20 نفر پژوهشگر در بخش های فرهنگی و دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شدند

یاسوج (پانا) -در بیست و سومین برنامه معلم پژوهنده از 20 نفر پژوهشگر در بخش های فرهنگی و دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شد.

کد مطلب: ۱۱۴۶۸۶۴
لینک کوتاه کپی شد
20  نفر پژوهشگر در بخش های فرهنگی و دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد  تجلیل شدند

بیست و سومین برنامه معلم پژوهنده همزمان با سراسر کشور با حضور هادی زارع پور، مدیرکل آموزش و پرورش، مسئولانی از استانداری، دانشگاه یاسوج، علوم پزشکی، دانشگاه فرهنگیان و معاونت پژوهش برنامه ریزی و توسعه منابع در محل دفتر مدیرکل آموزش و پرورش برگزار شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در این آئین گفت: مهمترین اولویت پژوهش کشور ظرفیت های درون آموزش و پرورش است باید تلاش شود که در سطح مناطق و درون مدارس شاهد فعالیت های دانش آموزان باشیم چون رکن مهم توسعه و پژوهش در مدارس هستند.

هادی زارع پور یادآور گفت: طرح های پژوهشی که توسط معلمان ارائه می شود در کیفیت تدریس تاثیر بسزایی دارد و برترین ایده ها برای اجرایی شدن به مدارس ارسال می شود.

او افزود: برنامه معلم پژوهنده اقدام پژوهی به منظور اندیشه ورزی و جستجوگری در راستای تحقق بخشی از اهداف سند تحول بنیادین حل مسائل پژوهشی آموزش و پرورش برگزار می شود.

اردشیر یاری معاون برنامه ریزی پژوهش و توسعه منابع هم گفت: پژوهشگران برتر در بخش اقدام‌پژوهی، رساله دکترا، پایان نامه ارشد، طرح پژوهشی، تجربه برتر حاضر رتبه های برتر استانی و کشوری شدند.

فاتحی دبیر شورای تحقیقات آموزش و پرورش در این برنامه با گرامیداشت هفته پژوهش و فناوری با ادامه گزارش از فعالیت‌های آموزش و پرورش گفت: برنامه ریزی آموزش و پرورش به گونه ایست که دانش آموزان و فرهنگیان به سمت پژوهش سوق داده شوند.

در پایان از 20 نفر اقدام پژوه، پژوهشگر در بخش های فرهنگی و دانش آموزی تجلیل به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار