مدیر آموزش و پرورش شهرستان قدس:

آغاز مسابقات قرآن، عترت و نماز در آموزشگاه‌های شهرستان قدس

شهرقدس (پانا)- صادق محمدی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان قدس، ضمن گرامیداشت هفته قرآن، عترت و نماز، این ایام را به معاونین پرورشی، مربیان، دانش‌آموزان و فعالان قرآنی در آموزش و پرورش تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۱۴۶۶۸۴
لینک کوتاه کپی شد
آغاز مسابقات قرآن، عترت و نماز در آموزشگاه‌های شهرستان قدس

مدیر آموزش و پرورش شهرستان قدس، با تقدیر و تشکر از متولیان امور قرآنی در مدارس گفت: امیدوارم که با بهره‌گیری از رهنمودهای این کتاب آسمانی در جهت نهادینه کردن معارف قرآن، عترت و نماز در جامعه اسلامی خود بیش از پیش کوشا باشیم.

او افزود: با توجه به شرایط پیش‌رو و محدودیت فعالیت حضوری مدارس به دلیل شیوع بیماری کرونا، از مربیان عزیز می‌خواهم دانش‌آموزان را جهت شرکت در این مسابقات راهنمایی و آماده کنند و در این مسیر از تمامی ابزارهای ارتباطی موجود به ویژه و با محوریت برنامه شاد بر شور و حرارات مسابقات قرآن، عترت و نماز بیافزایند.

محمدی اظهار کرد: این مسابقات در چهار مرحله آموزشگاهی، منطقه‌ای، استانی و کشوری برگزار می‌شود، که در هر مرحله نفرات برتر مسابقات به مرحله بعدی راه خواهند یافت.

این مقام مسئول، تعداد دانش‌آموزان شرکت کننده در مسابقات مرحله آموزشگاهی این شهرستان را بالغ بر 30 هزار نفر عنوان کرد که نفرات برتر هر مدرسه در آزمون منطقه‌ای جهت راهیابی به مرحله استانی با هم به رقابت خواهند پرداخت.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان قدس با بیان اینکه سال گذشته مسابقات کشوری به میزبانی شهرستان‌های استان تهران برگزار شد، از تمامی دست‌اندرکاران و همکارانی که در برگزاری این مسابقات حضور فعال داشتند تقدیر به‌عمل آورد.

خبرنگار: زیبا کوکلانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار