امام جمعه شهرستان قدس گفت:

یلدای امسال یلدای همدلی با کادر درمان

شهرقدس (پانا)- امسال شب یلدا را به صورت یلدای همدلی با کادر درمان برگزار کنیم تا باری بر دوش این کادر زحمت‌کش اضافه نکنیم و از دورهمی‌های خانگی اجتناب کنیم.

کد مطلب: ۱۱۴۷۹۵۲
لینک کوتاه کپی شد
یلدای امسال یلدای همدلی با کادر درمان

در حاشیه برگزاری جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان قدس، جوکار امام جمعه در مصاحبه با خبرنگار پانا به‌مناسبت ولادت با سعادت حضرت زینب (ص) به همه مردم به‌خصوص به جامعه پرتلاش کادر درمان و پرستاران که مدافعان حقیقی سلامت در این روزها هستند و مخلصانه و ایثارگرانه در صف مقدم مبارزه با بیماری کرونا پایداری می‌کنند تبریک گفت.

او به عنوان یکی از اعضای اصلی شورای پشتیبانی آموزش و پرورش شهرستان قدس بیان کرد: آموزش و پرورش دو رکن اساسی و بالندگی در جامعه بشری است و به عنوان پیام آموزشی و پرورشی و با توجه به شرایط به‌وجود آمده بدلیل بیماری کرونا امسال شب یلدا را به صورت یلدای همدلی با کادر درمان برگزار کنیم تا باری بر دوش این کادر زحمت‌کش اضافه نکنیم و از دورهمی‌های خانگی اجتناب کنیم.

او در ادامه ضمن تبریک هفته قرآن و عترت و آغاز مسابقات قرآن، عترت و نهج‌البلاغه مرحله آموزشگاهی مدارس شهرستان قدس، از متولیان برگزاری این مسابقات در آموزش و پرورش، ازجمله مدیران، معاونین پرورشی، معلم‌ها و مربیان پرورشی تشکر کرد و افزود: سال تحصیلی جاری با توجه به شرایط به‌وجود آمده تعداد قابل توجهی از دانش‌آموزان در سطح مدارس در این مسابقات شرکت کردند.

همچنین جوکار در رابطه با اجرای طرح نماد در آموزش و پرورش، اظهار کرد: از ظرفیت شبکه شاد باید بهترین استفاده را جهت آگاه‌سازی مخاطبین و اقدامات آموزشی و و اصلاح سبک زندگی انجام داد، اینچنین می‌توان دانش‌آموزان را از تهاجم فرهنگی در امان نگه داشت.

همچنین امام جمعه شهرقدس بیان کرد: در اجرای طرح نماد باید از ظرفیت‌ دیگر دستگاه‌ها از جمله نیروی انتظامی، کمیته امداد، شبکه بهداشت و درمان، دستگاه قضایی جهت تولید محتوا بهره گرفت.

خبرنگار: زیبا کوکلانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار