معاونت ابتدایی شهر تهران:

کتاب های فارسی الکترونیک در شش پایه ابتدایی تا پایان آذرماه به تولید می رسد

تهران (پانا) - معاون ابتدایی اداره کل شهر تهران از تولید اثری فاخردر قالب یک بسته شش تایی از کتب فارسی الکترونیک ویژه شش پایه ابتدایی تا پایان آذر خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۴۶۵۸۲
لینک کوتاه کپی شد
کتاب های فارسی الکترونیک در شش پایه ابتدایی تا پایان آذرماه به تولید می رسد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، سعید ربوشه گفت: بنا به ضرورت مطروحه در بسته تحولی مدرسه خوانا، رویکرد تقویت مهارت های چهارگانه زبانی یکی از اولویت هایی است که در نگاه اول درس دلنشین فارسی را به ذهن متبادر می سازد که البته به جاست.

وی افزود: زبان آموزی پلکانی است که با حرکت صحیح بر روی آن نه تنها به پهنه شگرف ادبیات فارسی بعنوان میراثی ارجمند و بن مایه ای فرهنگی می رسیم که در لوای آن فهم و ادراک دروس دیگر نیز اتفاق می افتد. از همین رو، در شرایط فعلی کرونا، نگاه ویژه به درس فارسی و تولید محتوای الکترونیک، جهت استفاده عموم آموزگاران شهر تهران ضرورتی بود که در پی عملیاتی ساختن بسته تحولی مدرسه خوانا، در کافه خوانا به نشانی readable@ در بستر شبکه شاد با حدود 2200 عضو در قالب برگزاری دوره آموزشی به مدرسی مهندس بایرامی به آن پرداخته شد.

ربوشه افزود: در این دوره آموزشی مجازی و در قالب وبینار آموزگاران علاقه مند طی 4 جلسه آموزش عمومی و 6 جلسه آموزش تخصصی به مهارت هایی در ساخت کمیک استریپ، موشن و ... دست یافته و پس از آن به 6 کارگروه به تفکیک پایه تقسیم شده و هر درس از کتاب فارسی همان پایه به دست توانای آموزگاران به محتوای الکترونیکی جذاب برای دانش آموزان تبدیل شده در کارگروه ها مورد بررسی واصلاح نهایی قرار گرفته و بین مدارس توزیع می شود.

ربوشه در پایان از کلیه عوامل این گروه قدردانی کرده و از این آثار به عنوان یک یادگاری ارزشمند و پرکاربرد یاد کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار