معاون ابتدایی شهر تهران در گفت و گو با پانا:

برنامه آموزش نوآموزان پیش دبستانی در مدرسه تلویزیونی، امیدی در دل کودکان است

تهران (پانا) - معاون ابتدایی اداره کل شهر تهران از رضایتمندی مخاطبان کوچک برنامه آموزش تلویزیونی دوره پیش دبستانی خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۴۴۳۵۱
لینک کوتاه کپی شد
برنامه آموزش نوآموزان پیش دبستانی در مدرسه تلویزیونی، امیدی در دل کودکان است

مدرسه تلویزیونی ایران توانسته در میان خانواده های دارای فرزند پیش دبستانی جای خود را باز کند.

سعید ربوشه، معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران در گفت و گو با پانا، با اشاره به اثربخشی برنامه آموزش نوآموزان پیش دبستانی در مدرسه تلویزیونی ایران، این برنامه را موجب شکل گیری هویت دانش آموزی در نوآموزان دانست.

او با اشاره به عدم ثبت نام بسیاری از نوآموزان در مدارس که به دلیل شرایط ناشی از بیماری کرونا پیش آمده است، افزود: بسیاری از کودکان پیش دبستانی با اجرای این برنامه، راس ساعت مقرر در پای تلویزیون حضور می یابند و مانند سایر دانش آموزان به اجرای تمرینات و فعالیت های خواسته شده توسط مربیان می پردازند که این موضوع، ضمن ایجاد آمادگی های لازم برای ورود کودکان به پایه اول، موجب تقویت مولفه های هویت بخش در شخصیت کودکان خواهد شد.

ربوشه افزود: امید است با اجرای طرح ملی پوشش سراسری نوآموزران، از طریق شبکه شاد هم بتوانیم برنامه آموزشی کامل تری تدوین و در اختیار کودکان پاک سرزمینمان قرار دهیم.

وی از اولیای نوآموزان پیش دبستانی شهر تهران خواست تا برای تکمیل فرایند های یادگیری و شکل گیری شخصیت نوآموزان و آماده سازی آنان برای ورود به دبستان، ضمن آن که از برنامه های آموزشی مدرسه تلویزیونی ایران بهره می برند، با مراجعه به مدارس ابتدایی و ثبت نام در طرح رایگان پوشش سراسری نوآموزان، آموزش های کامل تری را از طریق شبکه شاد دریافت کنند. ثبت نام ها آغاز شده و مدارس دولتی ابتدایی در شهر تهران پذیرای اولیا برای انجام مراحل ثبت نام هستند.

گفتنی است با شروع آموزش نوآموزان در مدرسه تلویزیونی ایران که همه روزه راس ساعت 30: 13 از شبکه آموزش سیما پخش می شود، تا کنون 50 برنامه زنده تلویزیونی، به آموزش نوآموزان پیش دبستانی اختصاص داشته و بیش از 20 نفر از مربیان و کارشناسان اداره آموزش پیش دبستانی و دوره اول ابتدایی شهر تهران به پشتیبانی دائمی و شبانه روزی از این برنامه مشغول هستند تا کیفیت مطلوب تامین شود و کودکان عزیز ایرانی در این دوران حساس از آموزش های مناسب که حق همه آنان است، محروم نباشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار