صوت دلنشین هفته قرآن و عترت امسال در شاد طنین‌انداز شد

قرچک (پانا)- مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک گفت: برگزاری محافل مجازی انس با قرآن، بازدید مجازی از فضاهای قرآن، عترت و نماز و راه‌اندازی نمایشگاه مجازی قرآن،عترت و نماز از فعالیت‌های مهم در هفته قرآن، عترت و نماز خواهد بود.

کد مطلب: ۱۱۴۶۵۲۲
لینک کوتاه کپی شد
صوت دلنشین هفته قرآن و عترت امسال در شاد طنین‌انداز شد

به گزارش خبرنگار پانا رضا داورزنی مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک ضمن تبریک فرا‌رسیدن هفته گرامیداشت قرآن، عترت و نماز اظهار‌کرد: یکی از مهم‌ترین رویدادهایی که در این هفته اتفاق می‌افتد برگزاری سی و نهمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان در سطح مدارس کشور است که امسال از ۲۴ الی ۳۰ آذر ماه به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک افزود: برگزاری محافل مجازی انس با قرآن، بازدید مجازی از فضاهای قرآن، عترت و نماز و راه‌اندازی نمایشگاه مجازی قرآن،عترت و نماز از دیگر فعالیت‌های مهم در این ایام خواهد بود. امسال در هفته قرآن،عترت و نماز شاهد برگزاری مسابقات قرآن و نماز در چهار مرحله آموزشگاهی، شهرستان، استان و نهایتاً کشوری در رشته های مختلف قرآن، عترت و نماز خواهیم بود و به نفرات برتر جوایز ارزنده اهدا خواهد شد.

داورزنی تصریح کرد: تمام اقدامات و فعالیت هایی که طی این ایام برگزار می‌شود به پاس قدردانی از زحمات مدیران و مربیان سخت کوشی است که در حوزه قرآن،عترت و نماز در طول سال تحصیلی خدمت می کنند و در این هفته به طور ویژه شاهد نتایج این فعالیت‌ها خواهیم بود.

او در پایان خاطرنشان کرد: امروزه فضای مجازی، شبکه‌های ماهواره‌ای، سایت‌ها، اینترنت و تلفن‌های همراه هر کدام یک راه جدید ارتباطی است که مورد استفاده عموم مردم خصوصاً نسل جوان جامعه است لذا از همه معاونین، مربیان و کارشناسان قرآن در شهرستان که برای گسترش آموزش آموزه‌های قرآنی در فضای مجازی تلاش میکنند نهایت تشکر و قدردانی را دارم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار