ناصر شهنازی در گفت‌وگو با پانا

در فضایی صمیمی به سایپا برگشتم؛ جایگاه فعلی در شان والیبال سایپا نیست

حضور ۴ ایرانی در کادر فنی تیم ملی والیبال خوب است اما در تیم ملی از مربی‌های ایرانی بهترین استفاده را نمی‌کنند

تهران (پانا) - سرمربی جدید تیم والیبال سایپا که به فاصله کمتر از یک سال به این تیم برگشته است، جایگاهی که این تیم در لیگ برتر دارد را در شان نام این باشگاه نمی‌داند.

کد مطلب: ۱۱۴۶۴۵۷
لینک کوتاه کپی شد
در فضایی صمیمی به سایپا برگشتم؛ جایگاه فعلی در شان والیبال سایپا نیست

ناصر شهنازی در گفت‌وگو با پانا در مورد حضورش در تیم والیبال سایپا گفت: « در چند جلسه که با مدیر عامل و هیئت مدیره این باشگاه صحبت کردم به توافق رسیدیم، البته من سال گذشته هدایت این تیم را در اختیار داشتم و به همین خاطر شناخت کافی از بازیکنان و مجموعه باشگاه سایپا دارم. خوشبختانه از سال گذشته تاکنون تغییر و تحولات زیادی در ترکیب تیم به وجود نیامد و شاکله اصلی تیم حفظ شده است. »

وی ادامه داد: « باشگاه سایپا گزینه‌های دیگری را هم مد نظر داشت که با آنها مذاکره کرده بود، اما در نهایت پس از جلسه با من توافق رسیدیم، این اتفاق در یک فضای صمیمی رقم خورد و من توانستم دوباره هدایت تیم والیبال سایپا را برعهده بگیرم. امیدوارم این بازگشتم همراه با اتفاقات خوب باشد و برای تیم سایپا مثمر ثمر باشم. این تیم پتانسیل بالایی دارد و به اعتقاد من جایگاهی که الان کسب کرده در شان آن نیست، امیدوارم بتوانم با کمک مسئولین باشگاه شرایط تیم والیبال سایپا را روزبه‌روز بهبود ببخشم. »

سرمربی تیم والیبال سایپا در مورد مسابقات لیگ و رویارویی تیم سایپا مقابل شهرداری ورامین اظهار کرد: « من از والیبال دور نبودم و کاملاً مسابقات لیگ را دنبال می‌کردم به همین خاطر تا حدودی از شرایط تیم‌ها مطلع هستم. تیم شهرداری ورامین هم یکی از تیم‌های قدرتمند لیگ والیبال است که عنوان قهرمانی لیگ برتر را کسب کرده است، بازیکنان خیلی خوبی در ترکیب تیم دارد و به همین خاطر ما باید تمام تلاش خود را به کار ببریم تا بتوانیم مقابل این تیم با تمام توان ظاهر شویم و نتیجه قابل قبولی کسب کنیم. »

سرمربی تیم والیبال سایپا در مورد نبود سید محمد موسوی در ترکیب تیم که به تازگی از تیم‌سایپا جدا شده است گفت: « من سعی می‌کنم به گذشته فکر نکنم و تنها از اتفاقاتی که افتاده درس بگیرم و به دنبال راه‌حل باشم، زمانی که موسوی از تیم سایپا رفت من در این تیم حضور نداشتم و به همین خاطر نمی‌توانم در مورد آنها اظهارنظر کنم. ضمن اینکه من اعتقاد دارم که ما بهترین‌ها را در ترکیب تیم داریم و باید از تمام داشته‌های خودمان به خوبی استفاده کنیم، بازیکنان ما بسیار قابل قبول هستند و قطعاً می‌توانند بهترین خود در میدان باشند. برای محمد موسوی هم آرزوی موفقیت دارم، او یکی از ملی‌پوشان قدرتمند والیبال ایران است و امیدوارم در هر تیمی که باشد موفق باشد. »

شهنازی همچنین در مورد دستیاران ایرانی آلکنو گفت: « چهار گزینه‌ای که به عنوان کمک در کنار آلکنو انتخاب شده‌اند گزینه‌های بسیار خوبی هستند و می‌توانند به والیبال ایران کمک کنند و همچنین کمک حال سرمربی تیم ملی هم باشند. ما مربیان بسیار خوبی در والیبال ایران داریم و حتی من اعتقاد دارم در این لیست نام بهروز عطایی هم می‌توانست باشد. اما موضوعی که همیشه به آن اعتقاد دارم این است که ما باید از کمک‌ها بهترین استفاده را ببریم. کمک‌های ایرانی در کنار مربیان خارجی حضور پیدا می‌کنند اما هزینه‌سوزی انجام می‌شود و از آنها به نحو احسنت استفاده نمی‌شود. به اعتقاد من این موضوع می‌تواند یک نقطه ضعف باشد. »

وی در پایان گفت: « البته کمک‌ها باید به انتخاب خود سرمربی باشند، چراکه او قرار است با آنها کار کند و به همین دلیل باید افرادی انتخاب شوند که بتواند ارتباط خوبی با او برقرار کنند. در زمان ولاسکو هم او بر سر تمرینات تیم‌ها می‌آمد و هر مربی که می‌توانست با او کار کند را زیر نظر می‎گرفت و در نهایت به عنوان کمک انتخاب می‌کرد. بنابراین باید منتظر بمانیم آلکنو در این خصوص چه تصمیمی دارد ضمن اینکه او دو دستیار در کنار خود دارد. »

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار