شهرام دبیری: بخاطر دستاوردهای علمی زیاد، دانشمندان مارا ترور می کنند

شب یلدا مردم پروتکل های بهداشتی رعایت کنند

تبریز(پانا) - امروز یکشنبه ۲۳آذر جلسه علنی شورا با حضوری اعضای شورا شهر تبریز در ساختمان شورای شهر تبریز برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۴۶۴۱۶
لینک کوتاه کپی شد
شهرام دبیری: بخاطر دستاوردهای علمی زیاد، دانشمندان مارا ترور می کنند

شهرام دبیری، رییس شورای شهر تبریز، ضمن اشاره به برگزاری جلسات حضوری گفت:با توجه به کاهش تعداد مبتلایان ویروس کرونا تصمیم بر این شد که جلسات شورا حضوری برگزار شود.
وی به دلیل رعایت پروتکل های بهداشتی توسط شهروندان قدردانی کرد و گفت: ما از مردم درخواست داریم که در شب یلدا نیز پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند و با تجمعات خود باعث افزایش زنجیره ابتلا به کرونا نشوند.
وی افزود: از شهرداری تبریز و سازمان های زیربط درخواست داریم که توزیع بسته های معیشتی را در شب یلدا فراموش نکنند.
وی با اشاره به درگذشت عالم مجاهد و پارسا آیت‌الله حاج شیخ محمد یزدی گفت: ایشان عمر شریف خود را در راه مبارزه برای پیروزی انقلاب اسلامی و خدمت صادقانه در مسئولیت های بزرگ در اداره‌ی کشور همچون ریاست قوه‌ی قضاییه و عضویت در شورای نگهبان و مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی سپری کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: با توجه به قانون برای ادامه کار بازنشستگان ایثار گر و با وجود فرارسیدن زمان بازنشستگی از عدم پرداخت حقوق اضافه کاری این افراد گلایه کرده و از شهرداری خواست آن را پرداخت کند.
وی تاکید کرد: باید از ایثارگرانی که سالها برای این شهر تلاش کرده اند تکریم ‌شود.
دبیری با تاکید بر لزوم پشتیبانی و کمک از قشر قالیبافان تبریز گفت: امروز باید هنر صنعت فرش را همراهی کنیم تا به جایگاه اصلی خود در اقتصاد برسد. همچنین باید از ایثارگرانی که سالها برای این شهر تلاش کرده اند، تکریم ‌شود.
دبیری با اشاره به هفته پژوهش بیان کرد: باید از پژوهش ها در جامعه استفاده کرد و اگر پژوهش ها به درستی اجرا شوند می‌توان دستاورد های علمی بالایی داشت. اگر امروز دشمنان به سمت ترور دانشمندان ما حرکت می‌کنند به این دلیل است که دستاورد های علمی کشور بسیار زیاد و قابل توجه است.
رئیس شورای شهر تبریز ضمن تبریک انتخاب مجدد غلامحسین مسعودی ریحان به عنوان رئیس شورای استان بیان کرد: امیدواریم شورای استان در خصوص کاهش اختیارات شورای شهر توسط مجلس، اقدامات مناسبی انجام دهند.
وی خاطر نشان کرد: به دستور امام، شورای شهر برای اداره شهر تشکیل شده است و نباید تمام اقدامات به عهده دولت باشد.

در ادامه محرم محمدزاده در تذکرات خود گفت: نمایندگان مجلس و اعضای شورای شهر توسط شهروندان انتخاب شده اند اما نمایندگان مجلس به جای انجام خواست شهروندان و تقویت پایه شورای شهر، نسبت به تقویت دولت و تضعیف شورای شهر اقدام کرده‌اند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اتوبان تبریز سهند گفت: این اتوبان سالهاست که می‌تواند افتتاح شود اما به دلایلی افتتاح آن طول کشیده است.
عضو شورای اسلامی شهر تبریز افزود: راه دسترسی به شهرک اندیشه بسته شده است و شهروندان در این شهرک با مشکل مواجه شده اند. همچنین رانندگان استیجاری بیمه ندارند که بیمه آنها باید تامین شود.
محرم محمدزاده تصریح کرد: موضوع دریافت خود یاری ها اخیرا مطرح شده که خلاف قانون است.
رییس کمیسیون سرمایه گذاری و بهبود فضای کسب و کار گفت: برای املاک شرکت خانه‌سازی آذربایجان که حدود ۴۰ سال است در اختیار این شرکت می باشد، سند سازی شده است.
محمدزاده اظهار کرد: تملک مغازه های سه‌راه بهشتی چندین سال است بلاتکلیف مانده و شهرواندان را با مشکل روبرو کرده است. اجرای پل کرکج نیز سالهاست بلاتکلیف مانده که لازم است در سال ۱۴۰۰ بودجه آن تعیین شود.
وی با بیان اینکه جمع آوری زباله های منطقه ۲ توسط دو تریلی به مرکز دفن انتقال داده می‌شد، افزود: اخیرا این عمل متوقف شده و موجب ایجاد مشکل برای خودرو های جمع آوری زباله شده است.
محمد زاده نبود سیستم گرمایشی در بازار تبریز را مطرح کرده و تاکید کرد: این امر موجب ایجاد مشکل برای بازاریان تبریز شده و بیگانگان از صفوف نفت بازار تبریز سو استفاده خبری می کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار