در اجرای پروژه اتوبان ولایت دقت شود

تبریز ( پانا ) - رئیس کمیسیون عمران حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر تبریز گفت: لازم است شهرداری در اجرای اتوبان ولایت نهایت دقت را کند و نظرات کارشناسی را مورد توجه قرار دهد تا قضایای اتوبان پاسداران تکرار نشود.

کد مطلب: ۱۱۶۸۴۰۲
لینک کوتاه کپی شد
در اجرای پروژه اتوبان ولایت دقت شود

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تبریز،، سونیا اندیش با بیان اینکه در بازدید از اتوبان ولایت شاهد وجود مشکلات فنی هستیم گفت: لازم است علاوه بر در نظر گرفتن نظرات فنی و کارشناسی باید از سودجویی برخی افراد نیز جلوگیری کرد.

وی با اشاره به اینکه در موضوع اتوبان ولایت باید در نحوه اجرا و تغییرات، نظرات کارشناسی مدنظر باشد افزود: به نحوی عمل نشود که شورای شهر از جزئیات اجرای پروژه اطلاع نداشته باشد.

اندیش گفت: نباید اینگونه باشد که برخی افراد در شهرداری تصمیمات گرفته شده را به راحتی کنار بگذارند و کسی جوابگو نباشد.

عبداله تقی‌پور دیگر عضو کمیسیون نیز با بیان اینکه نحوه مشارکت شهرداری و اداره کل راه و شهرسازی مشخص شود گفت: نباید اینگونه باشد که مدیران شهرداری بدون برنامه ریزی و مشخص شدن ریز جزئیات پروژه اقدام به اجرای پروژه‌ها به خصوص اتوبان ولایت کنند.

فریدون بابایی اقدم نیز با بیان اینکه در منطقه ۵ شهرداری برخی اقدامات بدون اخذ مجوز‌های لازم انجام شده و موجب بلاتکلیفی شهروندان شده است گفت: شهرداری باید در این زمینه اقدامات مثبت را در اولویت قرار دهد.
وی با بیان اینکه نقد‌های موجود در خصوص میدان آذربایجان به این دلیل است که پس از هزینه های انجام شده هنوز شاهد کارایی این پروژه و ایجاد دسترسی به اتوبان پاسداران نیستیم.
بابایی اقدم با بیان اینکه نباید اینگونه باشد که پس از اتمام مدیریت خود شاهد عدم کارایی در مسئولیت باشیم.

محرم محمدزاده دیگر عضو کمیسیون‌ نیز با بیان اینکه باید شان و جایگاه شورا در تصمیم گیری ها مدنظر باشد گفت: نباید به نحوی برخورد شود که رای مردم و نظر اعضای شورا در تصمبم گیری ها مدنظر نباشد.
وی افزود: نظر مردم باید مورد توجه باشد و با روش های مختلف نیاز مردم را مرتفع کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار