تمرکز نظام تعلیم و تربیت کشور بر همایش ملی آموزش در دوران کرونا قرار گیرد

شیراز (پانا) - استاد پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش، همایش ملی آموزش در دوران کرونا به میزبانی استان فارس را حائز اهمیت برشمرد و گفت: باید تمرکز نظام تعلیم و تربیت خصوصا وزارت آموزش و پرورش بر این همایش ملی قرار گیرد.

کد مطلب: ۱۱۴۶۱۵۰
لینک کوتاه کپی شد
تمرکز نظام تعلیم و تربیت کشور بر همایش ملی آموزش در دوران کرونا قرار گیرد

حیدر تورانی در جلسه اعضای کمیته علمی همایش ملی آموزش در دوران کرونا به میزبانی استان فارس که به صورت مجازی برگزار شد گفت: این همایش فرایندی از دبیرکمیـته، مقاله ، داوری و... می باشد و هر چقدر اصولی انجام شود به اهداف مورد نظر نزدیک تر می شویم .
استاد پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش گفت: هرچقدر با توان و انرژی زیاد به این همایش پرداخته شود قطعا در اسفند ماه که زمان برگزاری همایش است آنچه تولید شده و از فرایند عبور کرده وبه نتیجه رسیده قابل توجه خواهد بود.
تورانی با اشاره به مرحله بعد از برگزاری همایش گفت: با توجه به اینکه معمولا همایش ها به این بخش توجه نمی کنند بر لزوم اهمیت و پیگیری این بخش تاکید کرد.
استاد پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش بااشاره به اینکه موضوعات همایش بسیار عمیق و ملی و جهانی است تأکیدکرد: همه دست به دست هم بدهیم و وزارتخانه پشتیبانی و فضاسازی نماید که این همایش کل آموزش و پرورش کشور را متأثر کند
تورانی با اشاره به اینکه از دل تهدیدها باید فرصت ها را خارج کرد گفت: باید قوای تمام استان ها در این همایش با محوریت آموزش و پرورش استان فارس تجمیع شود.
استاد پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش گفت:خروجی این همایش باید به گونه ای باشد که نتایج آن در گسترهٔ ملی در دوران پساکرونا بتواند در نظام تعلیم و تربیت مورد استفاده قرار بگیرد.

همایش ملی اموزش در دوران کرونا، 13 و 14 اسفندماه 99 به میزبانی اموزش و پرورش فارس برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار