کشف کاغذ و برنج هندی قاچاق به ارزش بیش از ۱۱۸ میلیارد در ری

شهر ری(پانا) - رئیس اداره صنعت معدن وتجارت شهرستان ری گفت ۱۱۸ میلیارد و ۱۹۶ میلیون و ۶۹۱ هزار ریال کاغذ و برنج هندی قاچاق در شهرستان ری کشف و ضبط شد.

کد مطلب: ۱۱۴۶۰۴۲
لینک کوتاه کپی شد
کشف کاغذ و برنج هندی قاچاق به ارزش بیش از ۱۱۸ میلیارد در ری

به گزارش روابط عمومی اداره صنعت معدن وتجارت شهرستان ری، موسی احمدی اظهار کرد: بازرسان اداره صمت در بازدید از انبارهای جنوب تهران ۴۵۴ هزار و ۶۴۰ کیلوگرم برنج هندی به ارزش ۱۰۹ میلیارد و ۱۱۳ میلیون و ۶۰۰ هزار ریال کشف کردند.
او گفت: همچنین در ادامه بازرسی‌های مشترک اداره صمت ۶۹ هزار کیلوگرم کاغذ قاچاق به ارزش تقریبی ۹ میلیارد و ۸۳ میلیون و ۹۱ هزار ریال از یکی انبارهای جنوب تهران کشف شد.
رئیس اداره صمت شهرستان ری بیان کرد: این کالاها به جرم قاچاق، اختفاء و امتناع از فروش کشف و ضبط شد و صاحبان کالاها برای انجام روند قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.
احمدی در ادامه با اشاره به اینکه بیشترین تعداد انبارهای استان تهران و حتی کشور در شهرستان ری قرار دارد، گفت: کار نظارت و پایش انبارهای این شهرستان توسط گشت‌های مشترک اداره تعزیرات حکومتی، اداره صمت و اتاق اصناف انجام می‌شود.
او با بیان اینکه در زمینه تخلف در حوزه قاچاق بدون کمترین اغماضی برخورد انجام می‌شود، اضافه کرد: اداره صمت شهرستان ری در راستای مبارزه با قاچاق کالا و کنترل بازار روزانه تیم‌های بازرسی به اصناف، انبارها، کارخانه‌ها و مراکز تولیدی اختصاص داده که به طور مستمر و هماهنگ اقدام به بازرسی می‌کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار