شهردار ملارد: نصب باکس‌های زیرزمینی زباله در ملارد

ملارد(پانا)- باکس‌های زباله شهری برای نخستین بار در شهرهای غرب استان تهران به زیر زمین می روند.

کد مطلب: ۱۱۴۵۴۲۸
لینک کوتاه کپی شد
شهردار ملارد: نصب باکس‌های زیرزمینی زباله در ملارد

به گزارش روابط‌عمومی شهرداری ملارد، کولیوند در مورد باکس ‌های زیرزمینی گفت: پرشدن باکس‌های زباله علاوه بر آلودگی‌های زیست محیطی، چهره سیمای شهری را مخدوش می‌کند که مدیریت شهری ملارد طرح ساخت باکس‌های زباله زیرزمینی را در دستور کار قرار داد.

کولیوند با اشاره به اثرات مطلوب زیست‌محیطی انتقال باکس‌های زباله به زیر زمین افزود: ایجاد فضای کمتر در معابر و فضاهای شهری و افزایش چند برابری ظرفیت باکس‌های زباله از جمله مزیت‌های این طرح است.

شهردار ملارد با بیان اینکه روزانه ۲۷۰ تن زباله تولید شده در سطح شهر ملارد، در ۳ نوبت توسط عوامل خدمات شهری ملارد جمع‌آوری می‌شود، افزود: زباله گردها و برهم زدن زباله باکس‌ها یکی از عوامل مهم بد منظر شدن محیط پیرامونی سکونت شهروندان ملاردی بوده که در این طرح، دسترسی زباله برای این افراد غیرممکن می‌شود.

محمد صادق کولیوند افزود: برای اولین بار در شهرهای غرب استان تهران این روش انتقال زباله در دست اجراست که باعث افزایش بهداشت عمومی و مقابله با اثرات نامطلوب پسماندهای شهری روباز و جلوگیری از پخش آلودگی زباله‌ها در فضای عمومی خواهد شد.

او گفت: در مرحله نخست طرح نصب این باکس‌های زیرزمینی زباله در مراکز پرجمعیت و معابر و میادین اصلی این شهر انجام خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار