رییس اداره بهزیستی ملارد:

بهبود شرایط بیماران اعصاب و روان در ملارد

ملارد(پانا)- با بررسی‌های روانپزشکی و پیگیری مددکاران، تعدادی از مددجویان پس از شناسایی به خانواده باز می‌گردند.

کد مطلب: ۱۱۴۵۰۷۴
لینک کوتاه کپی شد
بهبود شرایط بیماران اعصاب و روان در ملارد

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، داود خادم با بیان این مطلب، اظهار کرد: در حال حاضر دوازده مرکز نگهداری بیماران روانی مزمن با نظارت این اداره مشغول به ارائه خدمات هستند.

خادم گفت: حدود 800 معلول اعصاب و روان در این مراکز بصورت شبانه‌روزی نگهداری می‌شوند که بیش از 500 نفر از این تعداد مجهول و فاقد سرپرست بوده که هزینه نگهداری آنان توسط سازمان بهزیستی به مراکز بعنوان یارانه پرداخت می‌گردد و اقدامات بسیاری در این مراکز در جهت توانمندسازی این افراد صورت می‌گیرد .

خادم در ادامه با بیان حضور کادر تخصصی در مراکز اعصاب و روان گفت: بیش از 200 نیروی متخصص شامل: پزشک، روانپزشک، کاردرمان، پرستار و ... با هدف بهبود شرایط این افراد در مراکز توانبخشی روانی مزمن مشغول ارائه خدمات هستند.

او افزود: در حال حاضر از این 12 مرکز، شش مرکز نگهداری از بانوان و شش مرکز نگهداری از آقایان است که علاوه بر انجام کارهای درمانی در جهت افزایش روحیه و بازگشت سلامتی این افراد در مراکز، با هماهنگی این اداره کلاسهای ورزشی، هنری و ... نیز با رعایت کلیه پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار می‌شود.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان ملارد در پایان بیان کرد: مراجعین می توانند در صورت هرگونه سوال با شماره تماس 02165109460 معاونت توانبخشی بهزیستی شهرستان ملارد تماس بگیرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار