آیت الله یزدی یار صادق و دیرین امام و رهبری و خادم مردم و انقلاب بود

تهران (پانا) - در پی ارتحال عالم ربانی، مجاهد نستوه و انقلابی حضرت آیت الله حاج شیخ محمد یزدی، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بیانیه تسلیتی صادر کرد.

کد مطلب: ۱۱۴۵۴۲۵
لینک کوتاه کپی شد
آیت الله یزدی یار صادق و دیرین امام و رهبری و خادم مردم و انقلاب بود

در متن این بیانیه آمده است

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ الفقیه ثَلُمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا يَسُدُّهَا شَيْءٌ

ارتحال عالم ربانی ، مجاهد نستوه و انقلابی حضرت آیت الله حاج شیخ محمد یزدی «اعلی اله مقامه» موجب تأسف و تأثر گردید.این فقیه و روحانی عالیقدر از جمله‌ی شخصیت‌های مؤثر نظام و انقلاب بود. آن عالم بزرگوار یار صادق و دیرین امام و رهبری و خادم راستین مردم و انقلاب و از مبارزان سال‌های قبل و پس از پیروزی انقلاب بوده که عمر پربار و با برکت خود را سراسر در راه علم و کسب و نشر معارف اسلامی و نیز مجاهدت سیاسی و اجتماعی و حضور فعال در مناصب رسمی نظام جمهوری اسلامی از جمله ریاست دستگاه قضاء ، عضویت و ریاست مجلس خبرگان رهبری ، عضو فقهای شورای نگهبان ، امامت موقت جمعۀ تهران ، ریاست شورای عالی جامعۀ مدرسین حوزۀ علمیۀ قم سپری کرد که این مسئولیت های متعدد و سنگین هرگز نتوانست در تواضع ، فروتنی و زندگی زاهدانه ی این شخصیت ارزشمند ، کمترین خدشه‌ئی وارد آورد.

وی جامع علم و عمل و جهاد و زُهد بوده همچنانکه سلوک فردی ایشان مؤید این کمالات است. شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ، فقدان این عالم جلیل‌القدر را ضایعه ای بزرگ دانسته و از درگاه خداوند متعال علوّ درجات را برای روح مطهر ایشان مسألت کرده و به محضر حضرت بقیة الله الاعظم امام عصر «ارواحنا له الفداء» ، رهبرمعظم انقلاب اسلامی ،حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای « مدظله العالی » ، مراجع عظام تقلید ، علمای اعلام ، حوزه‌های علمیه و ملت قدرشناس ایران به ویژه بیت مکرم و همه‌ی ارادتمندان و شاگردان ایشان تسلیت عرض می کند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار