پیام تسلیت اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان در پی رحلت آیت الله علامه محمد یزدی

تهران (پانا) - اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان در پی رحلت آیت الله علامه محمد یزدی پیام تسلیت صادر کرد.

کد مطلب: ۱۱۴۵۴۱۳
لینک کوتاه کپی شد
پیام تسلیت اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان در پی رحلت آیت الله علامه محمد یزدی

به گزارش روابط عمومی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان، متن پیام تسلیت اتحادیه در پی رحلت آیت الله علامه محمد یزدی به شرح زیر است:

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

امروز انقلاب اسلامی ایران، یکی از موسپیدان بصیر و فرزانهٔ خود را از دست داد. رحلت آیت‌الله علامه محمد یزدی که از یاران مخلص رهبر معظم انقلاب و از وزنه‌های مؤثر جمهوری اسلامی در مجلس خبرگان بود، دردی عظیم و دریغی بزرگ است. او در همهٔ سال‌های زندگی‌اش، همواره، چراغ‌به‌دست، غبار فتنه‌های دشمنان نظام را پس زده، طریق صواب را برای حاضران و آیندگان نمایانده بود؛ از جمله در زمان فتنهٔ ۸۸ که با موضع‌گیری‌های به‌جا و تبیین‌های دقیق خود از خنّاس‌های پشت پرده، کشتی نظام را میان امواج تاریک نفاق، یاری رسانده بود.

گرچه جای خالی او اندوهی عمیق است بر دل دوست‌داران نظام و یاران صدیقش در مجلس خبرگان رهبری، اما امید داریم به پاس یک‌عمر خدمت مجاهدانه و جهاد علمی و عملی، خداوند او را با امام راحل (ره) و شهدای مخلص و صادق، به ویژه سردار شهید حاج‌قاسم سلیمانی و شهید دکتر محسن فخری‌زاده محشور کند؛ شهدای مظلومی که به دست آمریکا و ایّادی آن، ناجوانمردانه ترور شدند.

کوردلانی که گمان می‌کنند این فقدان‌ها لطمه‌ای به نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهد زد،بدانند خون سرخ شهید و مکتب سبز علما و عرفای این خاک، زایشی شگفت به دنبال خواهد آورد و جوانان این مرز و بوم آماده‌اند با دل و جان جمهوری اسلامی ایران را در مسیر روشن خود تا هنگامهٔ ظهور یاری کنند.

برای این بزرگ‌مرد درگذشته از خداوند طلب علوّ درجات و برای بازماندگانش تسلی خاطر داریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار