معاون استاندار تهران اعلام کرد

نیاز استان تهران به 30 هزار کلاس درس جدید یا نوسازی شده

تهران (پانا) - معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران گفت طبق برآوردهای صورت گرفته استان تهران تا سال 1400 به 30 هزار کلاس درس جدید یا نوسازی و مقاوم سازی شده نیاز دارد.

کد مطلب: ۱۱۴۵۳۸۴
لینک کوتاه کپی شد
نیاز استان تهران به 30 هزار کلاس درس جدید یا نوسازی شده

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اسلامشهر، شکراله حسن بیگی که در آئین افتتاح مدرسه خیرساز علی ابن موسی الرضا(ع) در اسلامشهر سخن می گفت اظهار داشت: شرایط استان تهران در زمینه برخورداری از فضاهای آموزشی در قیاس با استان های کمتر توسع یافته نیز به مراتب بدتر است.

وی با بیان اینکه متوسط حضور دانش آموزان در کلاس های درس در اکثر استان های 20 تا 24 دانش آموز ولی در استان تهران 34 دانش آموز است، گفت: با توجه به افزایش 250 هزار نفری سالانه جمعیت در استان تهران، باید از تمامی ظرفیت ها جهت احداث مدارس جدید استفاده کنیم.

معاون استاندار تهران با اشاره به رتبه نخست شهرستان اسلامشهر در زمینه مدرسه سازی در سطح استان تهران افزود: با تلاش و همت فرماندار اسلامشهر این شهرستان همانگونه که در ایجاد اشتغال در استان تهران موفق عمل کرده در زمینه مدرسه سازی نیز توفیقات چشمگیری به دست آورده است.

وی در پایان ضمن قدردانی از زحمات خیرین مدرسه ساز در سطح استان تهران از مدیران دستگاههای اجرایی و خدماتی خواست تا همکاری و تعامل لازم با خیرین مدرسه ساز را داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار