تاکید استاندار تهران بر تعیین تکلیف کالاهای بهداشتی توقیف شده

تهران (پانا) - استاندار تهران با انتقاد از طولانی شدن روند تعیین تکلیف وضعیت انبار اموال تملیکی بر لزوم نظارت و استانداردسازی انبار اموال تملیکی تاکید کرد و گفت باید در کمترین زمان ممکن تعیین تکلیف کالاهای بهداشتی توقیف شده انجام شود.

کد مطلب: ۱۱۴۶۵۵۱
لینک کوتاه کپی شد
تاکید استاندار تهران بر تعیین تکلیف کالاهای بهداشتی توقیف شده

به گزارش استانداری تهران، انوشیروان محسنی بندپی در پنجمین جلسه کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان تهران در مورد وضعیت انبار اموال تملیکی، افزود: در جلسه بحث های خوبی مطرح شد اما همچنان ازاهداف مدنظرمان به سبب موانع مالی، بروکراسی اداری، تصویب هیئت مدیره شهرک های صنعتی و اموال تملیکی دور هستیم و یک سال و نیم است که مورد بحث واقع شده اما همچنان این موضوع تحقق پیدا نکرده است.

وی با اشاره به شرایط انبارهای اموال تملیکی عنوان کرد: با توجه به اطاله دادرسی و پیگیری افرادی که کالاهایشان ضبط و توقیف شده است از جمله اقداماتی که می توان در راستای سالم و ایمن و باکیفیت نگه داشتن این کالاها صورت گیرد استاندارد کردن انبارهای نگهداری است.

استاندار تهران با اشاره به ضرورت نظارت بر انبار اموال تملیکی تاکید کرد: شهرک های صنعتی موکلفند ظرف حداکثر ۲ هفته آینده نسبت به بررسی و نظر مثبت در رابطه با واگذاری زمین اموال تملیکی اقدام کنند؛ همچنین نسبت به برقراری سامانه انبارها با در نظر گرفتن استانداردهای مورد نظر نیز اقدام شود و پیشرفت های خود را ماهانه گزارش دهند.

وی خطاب به فرمانداران استان تهران گفت: فرمانداران موظفند ضمن شناسایی و نظارت انبارهای موجود در نواحی صنعتی شهرک ها نسبت به برقراری سامانه انبارها پیگیری های لازم را انجام دهند.

وی با اشاره به ضرورت تعیین تکلیف کالاهای بهداشتی توقیف شده در انبارها تاکید کرد: لازم است لیستی از این اقلام تهیه و و مجوزهای لازم جهت ترخیص اخذ شود تا نسبت به جلوگیری از رسوب این اموال و سبک سازی انبارها، اقدامات لازم صورت گیرد.

استاندار تهران تاکید کرد: در شرایط شیوع کرونا باید اقدامات لازم برای کمک به کادر درمان و بیمارستان ها صورت گیرد که در این زمینه تعیین تکلیف کالاهای بهداشتی توقیف شده اقدام موثری است و از طریق مراجع ذی‌ربط دنبال می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار