نتایج طرح بازدید شیشه ای در بهارستان یک اعلام شد

بهارستان یک(پانا)-جلسه بررسی اقدامات معاونت ابتدایی و طرح بازدید شیشه ای در ۳ ماهه اخیر با حضور مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان در سالن شهید درهم پور برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۴۵۱۷۷
لینک کوتاه کپی شد
نتایج طرح بازدید شیشه ای در بهارستان یک اعلام شد

به گزارش دفتر اطلاع‌رسانی و روابط‌ عمومی اداره آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان، جلسه بررسی اقدامات معاونت ابتدایی در ۳ ماهه اخیر با حضور کلانتری مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان برگزار شد.

در ابتدای جلسه، الهام صیادی معاون آموزش ابتدایی گفت: طی سه ماهه اخیر با برنامه‌ریزی های دقیقی که با همکاران صورت گرفت برای تمامی فعالیت‌ها آمادگی لازم را داشته‌ایم و با توجه به تغییر فضای آموزش به سمت آموزش مجازی، فعالیت‌ها بدون توقف با تغییر رویه با قدرت ادامه یافت.

در ادامه ملیحه قلی‌زاده و زهرا پیرهادی کارشناس مسئول و کارشناس ابتدایی طرح‌های آموزش ابتدایی، مریم عینی کارشناس پیش‌دبستان؛ برنامه‌های پیش‌دبستانی علی‌الخصوص آموزش رایگان پیش‌دبستانی و سمانه رحیمی کارشناس تکنولوژی آموزشی؛ طرح‌های این حوزه بخصوص بازدید مجازی را تشریح کردند.

رحیمی در خصوص بازدید مجازی (طرح بازدید شیشه‌ای) گفت: تاکنون در طرح بازدید کلاس شیشه‌ای، ۳۶۰ کلاس مورد بازدید قرار گرفته و فرم‌ها پر شده و همچنین نفرات برتر در پایان هر هفته به مدارس مورد بازدید اعلام شده‌اند.

در انتهای این نشست، کلانتری با قدردانی از زحمات همکاران معاونت ابتدایی در خصوص اقدامات صورت گرفته ابراز رضایت نموده و افزود: امید داریم با برنامه‌ریزی مجدانه همکاران این قبیل فعالیت‌ها قوی‌تر از پیش پیگیری و به انجام برسند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار