اطلاعیه اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان:

خانواده‌ها فریب فیلم‌ها و جوسازی‌های فضای مجازی را نخورند

تهران (پانا) - در فضای مجازی فیلمی از ضرب و شتم دانش‌آموز توسط معلم منتشر شده که مربوط به سال‌های گذشته است لذا اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان در این باره اطلاعیه‌ای صادر کرده است.

کد مطلب: ۱۱۴۴۸۱۳
لینک کوتاه کپی شد
خانواده‌ها فریب فیلم‌ها و جوسازی‌های فضای مجازی را نخورند

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، به تازگی فیلمی در فضای مجازی در حال انتشار است که در آن معلم کلاس در حال ضرب و شتم دانش‌آموز بوده و گفته می شود که مربوط به سه هفته پیش است. از همین رو اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان ضمن تکذیب این اتفاق در سال تحصیلی جاری، اعلام می دارد این فیلم مربوط به سال 96 در یکی از مدارس لای بید از توابع شهرستان میمه بوده و در سال تحصیلی جدید هیچ کلاسی با این حجم از دانش آموزان آن هم بدون رعایت پروتکل های بهداشتی تشکیل نشده است.

ضمناً مسئولین آموزش و پرورش به دلیل این رفتار نامناسب معلم، از طریق مجاری قانونی اقدامات لازم را در خصوص برخورد با معلم مربوطه انجام داده اند.

در روزهایی که معلمین با تمام توان در خط مقدم استمرار آموزشی تلاش می‌کنند، نشر این گونه اخبار تنها یک شیطنت فضای مجازی است و از مردم و خانواده های عزیز خواهشمندیم فریب این اخبار کذب را نخورند و از توجه به اینگونه جو سازی های مجازی پرهیز کنند. خانواده‌ها و دانش‌آموزان عزیز می توانند در این شرایط بحرانی اخبار آموزش و پرورش را از طریق پورتال این اداره کل به آدرس isf.medu.ir دریافت کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار