یکشنبه های علوی وفاطمی در دبیرستان فدک منطقه1

تهران (پانا)- با همکاری دانش آموزان خوب وفعال دبیرستان فدک منطقه یک، یکشنبه های علوی و فاطمی در راستای امام شناسی بهتر، تفکر و دقت در احادیث و سخنان امامان به صورت مجازی در کانال مدرسه فدک درحال اجراست.

کد مطلب: ۱۱۴۴۵۸۸
لینک کوتاه کپی شد
یکشنبه های علوی وفاطمی در دبیرستان فدک منطقه1
نرگس پژوهان، مجری طرح یکشنبه های علوی وفاطمی در گفتگو با پانا گفت: این طرح برگرفته از ابتکار موسسه‌ای به نام شهید اسکندری است که کلاس های مختلف بررسی حکمت ها و نامه های حضرت امیرالمومنین علیه السلام را برگزار می کند.
وی افزود: هدف این موسسه تربیت یک دختر مومن انقلابی و آگاه است. تلاش و دقت مضاعف در مطالعه حکمت ها و احادیث و نامه های امام علی (ع) محور اصلی این طرح است.
مجری طرح یکشنبه های علوی و فاطمی در ادامه اظهار کرد: با شرکت در دوره‌های ساده‌نویسی این حکمت ها و احادیث به اهمیت طرز بیان ساده و جذاب این مطالب گوهربار پی بردم و حکمت ها و نامه های امام علی (ع) را ساده نویسی کردم و دوست داشتم این مطالب کاربردی و زیبا را با دوستانم در کانال مدرسه به اشتراک بگذارم تا این مفاهیم ارزشمند بیشتر قابل درک و استفاده کاربردی در زندگی امروز مان باشد.
پژوهان در پایان گفت: در این برنامه در نظر دارم کار را با حکمت های کلیدی و نیاز امروز جامعه شروع کنم و در قالب پوستر هایی هر هفته آن را را ارائه دهم ؛ گام بعدی این است که نامه های امام علی(ع) به امام حسن مجتبی(ع) که به نظر بیشتر مفید فایده برای دانش‌آموزان است را در اختیار بچه ها بگذارم.
*فاطمه محمدی، خبرنگاردانش آموز منطقه۱

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار