معاون پرورشی وتربیت بدنی منطقه یک در جلسه آموزش خانواده دبیرستان فدک عنوان کرد:

یکی از مهمترین توانایی های دانش آموزان ترکیب و تلفیق آموخته هاست

تهران(پانا)- معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش منطقه یک تهران، در جلسه آموزش خانواده دبیرستان فدک در مورد مراحل آمادگی جهت رویارویی دانش آموزان با دنیای پیش رو با خانواده ها سخن گفت.

کد مطلب: ۱۱۶۴۵۷۷
لینک کوتاه کپی شد
یکی از مهمترین توانایی های دانش آموزان ترکیب و تلفیق آموخته هاست
جلسه آموزش خانواده دبیرستان فدک با حضور فاطمه سید مومن، معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش منطقه یک تهران، پیشین، مدیر دبیرستان، کادر اجرایی و آموزشی و اولیاء دانش آموزان به صورت مجازی برگزار شد. در دقایق آغازین این جلسه پیشبین، مدیر دبیرستان ضمن خوش آمدگویی به اولیای دانش آموزان از اولیا درخواست کرد که برای اعلام حضور نام و رشته تحصیلی و پایه فرزندشان را در قسمت چت ثبت کنند و پس از آن تاریخ جلسه بعدی که در مورخ ۱۴ اسفند ماه برگزار خواهد شد را به اطلاع اولیاء رساند.
سخنران این جلسه فاطمه سید مومن معاونت پرورشی منطقه ۱ بود، که در زمینه مسائل تربیتی و دینی و آگاهی والدین مطالبی را برای والدین ارائه کرد. پیشبین، ضمن اعلام موفقیت های دانش آموزان و دبیران در مسابقات و جشنواره های مختلف اسامی دانش آموزان رتبه های برتر نیمسال اول را نیز اعلام کرد.
حاضران جلسه پس از اتمام وبینار با ارسال پیام های تشکر رضایت خود را از جلسه امروز اعلام کردند.
یکی از اولیا درباره جلسه امروز در گفت و گو با پانا ضمن تشکر از اولیا مدرسه جهت برگزاری جلسات کاربردی آموزش خانواده گفت: تاثیر این قبیل جلسات بر روی تربیت فرزندان بسیار مثبت است و علاوه بر افزایش آگاهی والدین در مورد روشهای تربیتی و آشنا شدن با روحیات نوجوانان باعث ارتباط بیشتر مدرسه با والدین می شود و بخصوص در شرایط کنونی که همه آموزش ها مجازی است؛ بسیار خوب است و در آخر ضمن ابراز رضایت از این جلسه اظهار امیدواری کرد که این جلسات به صورت مستمر برگزار شود.
فاطمه محمدی،خبرنگار دانش آموز پانا

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار