یک «روز خوش» با حکایت ها و مثل های ایرانی

تهران (پانا) - برنامه «روز خوش» شبکه جام جم دوشنبه و سه شنبه 17 و 18آذر ماه با سری به میدان تجریش زده ،آموزش یک «خوشمزه»،بررسی حکایت ها و مثل های ایرانی و بررسی سبک زندگی همراه مخاطبان شبکه جام جم سیما خواهد بود.

کد مطلب: ۱۱۴۴۳۶۱
لینک کوتاه کپی شد
یک «روز خوش» با حکایت ها و مثل های ایرانی

به گزارش روابط عمومی برنامه «روزخوش»، دکتر سید هادی معتمدی، روانپزشک و آسیب شناس اجتماعی دوشنبه 17 آذر ماه در برنامه «روز خوش» به موضوع محدودیت و سبک زندگی گفتگو می کند.
در بخشی دیگر دکتر حامد ایرانشاهی مدرس دانشگاه و پژوهشگر تاریخ در ادامه بررسی تهران قدیم سری به تجریش زده و از تاریخچه این منطقه سخن می گوید.
«خوش مزه» دوشنبه کاپ گوشت و پنیررا آموزش می دهد،همچنین اطلاعاتی درباره روزجهانی نرم افزار های متن بازدر اختیار مخاطبان قرار می گیرد.
دکترعلیرضا زمانی کارشناس خلاقیت وایده پردازی سه شنبه 18آذر ماه با حضور در برنامه «روز خوش» در رابطه با اندیشه طراحی و سبک زندگی گفتگو می کند.
هومن بالازاده مهندس معمار به موضوع معماری معاصر ایران می پردازد.
گزارشی از دانش آموختگان زبان فارسی بنیاد سعدی ازلبنان از دیگر بخش های این برنامه خواهد بود.
برنامه «روز خوش» با نگاه به زندگی از منظر سبک زندگی ایرانی - اسلامی با اجرای محمدامین نبی اللهی و ندا سلیمانی تلاش می‌کند صبحگاه ایرانی - اسلامی را به نمایش بگذارد.
مجله صبحگاهی «روزخوش» از دوشنبه تا جمعه ساعت 9 صبح به وقت تهران به تهیه کنندگی حسین علیاری از شبکه جهانی جام جم پخش می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار