ویژه برنامه های شبکه جهانی جام جم به مناسبت ساگرد شهادت سردار دلها

تهران (پانا) - شبکه جهانی جام جم در اولین سالگرد، شهادت سردار دلها، حاج قاسم سلیمانی و یاران شهیدش با مجموعه ای از برنامه های مناسبتی که معرف رسالت و شخصیت معنوی و مردانه آن شهدا می باشد همراه مخاطبان است .

کد مطلب: ۱۱۵۰۹۷۹
لینک کوتاه کپی شد
ویژه برنامه های شبکه جهانی جام جم به مناسبت ساگرد شهادت سردار دلها

به گزارش روابط عمومی شبکه جام جم سیما، اولین قدم در پاسداشت خون شهدا، حفظ و گسترش شخصیت و معارف شهدا می باشد، و در همین خصوص جام جم در اولین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و یاران با وفایش تلاش دارد با ویژه برنامه های گوناگون همراه و همدل با پیروان آن مردان سخت کوش و پایبند به ارزش های انسانی باشد .
بر همین اساس برنامه های پیش بینی شده برای ایام سالگرد شهادت سردار شهید قاسم سلیمانی به شرح زیر است.
مستند " مثل کوه مثل باران " به تهیه کنندگی و کارگردانی حمید قنبری و تدوین حسن بابایی این مستند که به ارتباط صمیمی شهید سلیمانی با دوستان و بستگان در زادگاهشان به نام قنات ملک می پردازد مجموعه ای از تصاویر دیده نشده ای است که از20 سال پیش تا کنون توسط کارگردان و تهیه شده هم اکنون ضمن مراجعه و فیلم برداری مجدد و مصاحبه با افراد حاضردر این تصاویر به بیان احساسات آنها پرداخته است.
این مستند، جمعه 12 دی ماه ساعت 21:40 دقیقه به وقت تهران برابر با 19:10 دقیقه به وقت اروپای مرکزی، شنبه 13 دی ماه ساعت 16:30 دقیقه به وقت تهران برابر با ساعت 24:00 به وقت سیدنی و یکشنبه 14 دی ماه ساعت 01:15 دقیقه به وقت تهران برابر با ساعت 13:45 دقیقه به وقت سیدنی از جام جم پخش می شود.
مجموعه مستند گزارشی " قاسم همیشه با ماست " که شامل درد و دل های مردمی است که گوشه گوشه کشور بر مزار شهید سلیمانی حاضر می شوند در کنار این مصاحبه ها آثاری از هنرمندان رشته های مختلف که مرتبط با این شهید است دیده می شود.
مستند " شهادت سرخ" به کارگردانی سید حمید میر حسینی نگاهی دارد به تشییع جنازه با شکوهی شهید سلیمانی در شهر کرمان در کنار پخش آثار یاد شده برنامه های پر مخاطب شبکه جهانی جام جم مثل «جمع ایرانی» ، «روز خوش» ، « خانه مهر» و «در ایران » از دوستان و نزدیکان شهید سلیمانی برای صحبت در برنامه زنده و پخش پلی بک های مرتبط با موضوع و گزارش های تصویری تهیه و پخش می کنند.
دریافت پلی بک و صوت تصویر از مخاطبان و ایرانیان و فارسی زبانان و غیر فارسی زبانان شبکه در قالب فیلم عکس، صوت و تصویر که در قالب پاسداشت یاد و خاطره ان شهید بزرگوار در دست اقدام می باشد.
گروه سیاسی برنامه کنکاش به موضوع ترور و ابعاد سیاسی و حقوقی آن مجموعه ترورهای دولتی رژیم استکباری آمریکا در برنامه مورد بحث بررسی قرار می گیرد همچنین ، مستند دستور آتش و عقیق با موضوع نظرات و دیدگا¬ها و شخصیت¬های خارجی در مورد نقش حاج قاسم سلیمانی در سرنگونی داعش از برنامه-های پیش بینی شده شبکه است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار