یار محمدی: با توجه به تغییر زیست بوم نیازمند حضور موثر مدارس در عرصه پرورشی بستر شاد هستیم

تهران (پانا) - معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه 3 در جلسه هماهنگی کارشناسان حوزه معاونت پرورشی و تربیت بدنی برضرورت حضور دانش آموزان در عرصه های پرورشی در شبکه ی شاد تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۱۴۴۳۴۲
لینک کوتاه کپی شد
یار محمدی: با توجه به تغییر زیست بوم نیازمند حضور موثر مدارس در عرصه پرورشی بستر شاد هستیم

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه 3، جلسه هماهنگی کارشناسان حوزه معاونت پرورشی و تربیت بدنی با حضور فیروز یار محمدی، معاون پرورشی و تربیت بدنی، انسیه خطیبی، کارشناس قرآن و نماز و عترت، جوادی، کارشناس فرهنگی و هنری، قربانی، کارشناس مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی، محمدی، کارشناس سلامت و تندررستی و جوادی، مدیر دارالقرآن در دفتر معاونت پرورشی برگزار شد.

یارمحمدی ضمن تشکر از کارشناسان حوزه پرورشی گفت: در راستای اجرای هر چه مطلوب تر فعالیت‌های این معاونت، نیاز به تلاش مضاعف توسط کارشناسان این حوزه و همچنین تاکید بر ضرورت حضور موثر مدارس و دانش آموزان در عرصه‌های پرورشی، فرهنگی و تربیت بدنی با توجه به تغییر زیست بوم از طریق شبکه شاد داریم.

در ادامه فیروز یارمحمدی خواستار پیگیری فعالیت های پرورشی مدارس از طریق کانال ها و گروه های تخصصی، تولید محتوای آموزشی منطقه ای و مدرسه ای و نیز فعالیت بیشتر مدارس غیردولتی در حوزه پرورشی و تربیت بدنی از طریق کارشناسان مربوطه شد.

همچنین در این جلسه ابتدا کارشناسان و مدیر دارالقرآن منطقه به ارائه گزارش و چالش های حوزه های مربوط به خود در ماه های اخیر و در شرایط کرونا پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار