کارگاه توانمند سازی مربیان و معاونین پرورشی کاشمر برگزار شد

کاشمر(پانا)- با حضور مجازی بیش از90 نفر از عوامل حوزه پرورشی کاشمر کارگاه توانمند سازی ‏مربیان و معاونین پرورشی کاشمر برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۴۴۳۳۰
لینک کوتاه کپی شد
کارگاه توانمند سازی مربیان و معاونین پرورشی کاشمر برگزار شد

جلیل آخرتی کارشناس فرهنگی وهنری آموزش وپرورش کاشمر در گفت و گو با پانا درباره مهمترین مصوبات و نتایج جلسه گفت: برنامه ها و فعالیت ها باید توسط همکاران اولویت بندی شوند و درحال حاضر اولویت با برنامه هایی است که توسط کارشناسان اعلام می شود و مربیان ومعاونین محترم توجه لازم در اجرای این برنامه ها را داشته باشند.از جمله مسابقات قرآن،عترت ونماز و پرسش مهر ریاست جمهوری و جشنواره فرهنگی هنری فردا.

وی ادامه داد: در برنامه ها بعد تربیتی و پرورشی مورد توجه قرار گیرد و بسته به استعداد وتوانایی های همه دانش آموزان برنامه ریزی شود.

کارشناس فرهنگی وهنری ضمن تشکر ویژه از مدارسی که به تشکیل گروه مجازی پیشتازان و قرائت قرآن اقدام کرده اند پیشنهاد کرد که مدارس دیگر نیز اهتمام لازم را داشته باشند.

آخرتی خطاب به مربیان و معاونین پرورشی گفت: محتوایی که ارسال می کنید باید نتیجه تلاش و فعالیت خودتان و دانش آموزانتان باشد و نیازی نیست عکس و تصویر بی ارتباط به آن اضافه کنید و در تولید محتوا حتما نام تولید کننده و دانش آموز و مربی و مدرسه باید لحاظ شود

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار