برگزاری دوره توانمندسازی مربیان و معاونین پرورشی در شهرکرد

شهرکرد (پانا) - دوره توانمندسازی مربیان و معاونین پرورشی ناحیه یک شهرکرد در سالن کوثر نیروی انتظامی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۴۸۲۵۷
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری دوره توانمندسازی مربیان و معاونین پرورشی در شهرکرد

رهدار براتی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری از برگزاری دوره توانمندسازی مربیان و معاونین پرورشی استان خبر داد و گفت: این دوره در سراسر استان برگزار خواهد شد.
براتی در ادامه افزود: اولین دوره در دی ماه ۱۴۰۰ با همکاری معاونت فرهنگی اجتماعی نیروی انتظامی استان و حضور بیش از هفتاد نفر از مربیان و معاونین پرورشی ناحیه یک شهرکرد در سالن کوثر نیروی انتظامی برگزار شد.
در این دوره مرتضی عسگری رئیس پلیس فتای استان به بررسی مشکلات فضای مجازی و آسیب های این فضا اشاره کرد و گفت: متاسفانه با ورود دانش آموزان به فضای مجازی این آسیب ها بیشتر مشهود شده که دغدغه بیشتر خانواده ها است.
در ادامه سلمان ریاحی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان به مبحث اعتیاد در بین جوانان پرداخت و گفت بی شک یکی از بزرگترین و پیچیده ترین معضلات جامعه امروز اعتیاد در بین دانش آموزان و جوانان است.

وی به آموزش این مسئله به دانش آموزان در مدارس، پرداخت و در بخش پایانی این دوره عیسی مرادی مشاور تیم تخصصی فوریت‌های روانی اجتماعی اداره کل آموزش و پرورش به مبحث پیشگیری از خودکشی پرداخت و تاکید کرد که مربیان و مشاوران می توانند نقش مهمی در پیشگیری از خودکشی دانش آموزان داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار