مدیر آموزش و پرورش نیشابور:

شش هزار درسنامه برای دانش آموزان محروم نیشابور تا پایان هفته توزیع می شود

نیشابور(پانا)- جلسه شورای معاونان آموزش و پرورش با موضوعات امتحانات نوبت اول، آموزش نیروی انسانی و تهیه درسنامه ها برای دانش آموزان محروم در محل دفتر مدیریت برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۴۴۰۵۸
لینک کوتاه کپی شد
شش هزار درسنامه برای دانش آموزان محروم نیشابور تا پایان هفته توزیع می شود

معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش نیشابور با تبریک هفته مدارس و مراکز غیر دولتی، گفت: یکی از دغدغه های مهم امروز خانواده ها، سنجش و امتحانات ترم اول است که باید با دقت مورد ارزیابی و بررسی قرار گیرد و برنامه ریزی های لازم در این زمینه انجام شود.

علیرضا کلیدری بااشاره به اهمیت آموزش نیروی انسانی در شرایط حاد کنونی، افزود: ما در این راستا علاوه بر تولید محتوا در بخش های مختلف، استودیوی تخصصی آموزش را در محل کانون فرهنگی هنری مهر تابان راه اندازی کرده ایم که می تواند کمک شایانی در بخش تقویت آموزش نیروی انسانی داشته باشد.

وی ادامه داد: ستاد امتحانات شهرستان تشکیل و جلسه هماهنگی برگزاری امتحانات نوبت اول در روز دوشنبه 17 آذرماه تشکیل خواهد شد.

این مقام مسئول از چاپ شش هزار درسنامه و تکثیر 745 عدد سی دی برای دانش آموزان چند پایه دوره ابتدایی خبر داد و گفت: این درسنامه ها و سی دی های آموزشی با استفاده از مجرب ترین و کارآمدترین معلمان و نظارت کامل بر آنها تهیه شده است که دو هزار و 500 جلد درسنامه برای دانش آموزان چند پایه،745 جلد برای دانش آموزان بازمانده از آموزش، 845 جلد برای دانش آموزان بازمانده از تحصیل و هزار و 300 جلد نیز برای دانش آموزان شهری که دسترسی به فضای مجازی و شبکه شاد ندارند، پیش بینی و تا آخر هفته توزیع خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار