خداحافظی مدارس نیشابور با بخاری های نفتی

نیشابور(پانا)- معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش نیشابور از پیگیری این مجموعه جهت گازکشی و تغییر سیستم های گرمایشی تمامی مدارس نیازمند، با حمایت دهستان بینالود نیشابور خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۴۴۶۵۴
لینک کوتاه کپی شد
خداحافظی مدارس نیشابور با بخاری های نفتی

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش نیشابور، علیرضا کلیدری گفت: در حال حاضر تعداد ۴۵ آموزشگاه دهستان بینالود دارای سیستم گرمایشی نامناسب بخاری نفتی هستند که با پیگیری های انجام شده تا پایان سال جاری با تخصیص اعتبارات پیش بینی شده بخاری های نفتی و غیر استاندارد به طور کامل جمع آوری و سیستم گرمایشی استاندارد جای آن را خواهد گرفت.

معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش نیز با اظهار خرسندی از این اتفاق مهم، افزود: برای استانداردسازی سیستم گرمایشی این مدارس اعتباری بالغ بر دو میلیارد و پانصد میلیون ریال از طرف اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان خراسان رضوی تخصیص داده شده است.

محمد ولی ایروانی ادامه داد: در این راستا پیگیری های لازم جهت تغییر سیستم های گرمایشی ۳۰ آموزشگاه بزرگ شهرستان از بخاری های گازی به سیستم های گرمایشی استاندارد شوفاژ با اعتباری بالغ بر دو میلیارد و هفتصد و پنجاه میلیون تومان از طرف اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان خراسان رضوی انجام شده است که به زودی اجرایی خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار